Jos olisit kirjoittanut tämän japaniksi niin se varmaankin olisi ollut ihan normaalia.Ensin meinasin, että huonl uutinen. Vaan nyttenpä pohdin Michelle B:tä Bollen x800 kupolissaa saamassa siemennestettä päällensä.
Täähän voi toimia!
Voin antaa sulle tuo Herlinin osuutesi.Sinusta on ihan reilua, että jokainen kansalainen maksaa enemmän veroja, jotta Herlinillä ja kumppaneilla olisi isompi rahasäiliö.
Moraaliahan tässä syödään. Ei sämpylöitä.Mitäs sen jälkeen kun sämpylät on syöty?
Jos jokainen käyttäisi sen vitosen kotimaiseen tuotteisiin tai kulutukseen, niin kyllähän sillä loisi tämän laskukaavojen perusteella päälle 400 työpaikkaa. Tai vaikka Lastensairaalalle lahjoituksena tai jotain muuta mitä kaameaa kommunismia.Voin antaa sulle tuo Herlinin osuutesi.
Se tekee n. 6 Lidlin juustosämpylää.
Mitäs sen jälkeen kun sämpylät on syöty?
Tuosta tulee varmasti hieno nähtävyys. Hyvää mainosta Audi Centerille. Olen käsittänyt niin, että jos autossa on tyyppivika, niin se korjataan tehtaan laskuun mukisematta. Mutta VAG -konserni taitaa toimia toisin.Turkulaisen Audi-miehen hermot menivät maahantuojaan – Aloitti yhden auton mielenosoituksen
Maahantuojan vaikeneminen Audin moottoriongelmista sai Tero Salosen teippaamaan autoonsa viestin. Nyt miehen auto seisoo Turun Audi Centerin edessä niin kauan kunnes moottori on korjattu. Salonen kerää parhaillaan väkeä ryhmäkanteeseen Facebookissa.
Tero Salosen vuoden 2010-mallisen Audi A5:n ongelmana on ylisuuri öljynkulutus. Se on tyyppivika vuosien 2008–2011 mallisissa TFSI-moottoreissa. Ongelma ei ole sama kuin paljon julkisuudessa olleet 1,2- ja 1,4-litraisten moottoreiden jakoketjuongelmat, mutta maahantuojan suhtautuminen ongelmiin on Salosen mukaan samanlainen.
– Ryhmäkanne on ajatuksena, koska maahantuoja VV-Group vaikenee ongelmistaan ja esittää mykkäkoulua.
Salonen on pattitilanteessa, sillä perheen 110 000 kilometriä ajettu auto ei kelpaa kenellekään vaihdossa. Edes korjattuna autoliikkeet eivät kyseistä autoa halua.
– Turussa Autokeskus sanoi suoraan, että he ovat maksaneet tänä vuonna jo 30 000 euroa liiallisista öljynkulutuksista.
Salosen perustama Facebook-ryhmä sai räjähtävän lähdön. Viestejä kohtalontovereilta on tullut valtavasti. Salonen on jo kerännyt useamman kymmenen auton rekisterin. Näiden turvin ryhmäkannetta aiotaan yrittää.
– Olen kertonut maahantuojalle, että ryhmäkannetta ajetaan silläkin uhalla, että he alkavat syyttää minua kiristämisestä. Nyt auto seisoo Turussa Audi Centerin portin edessä ja saa olla siellä niin kauan että korjaus onnistuu, Salonen sanoo.
![]()
Koko ajan kuulee enemmän ja enemmän noiden VAG-autojen ongelmista ja tyyppivioista. On jakohihnaongelmia, kaksoismassavauhtipyörä probleemia, DCT-ongelmia jne. En ole mistään merkistä ikinä kuullut niin paljon valituksia. Siis toki muissakin autoissa on vikoja, mutta ne sitten korjataan valmistajan piikkiin.http://yle.fi/uutiset/turkulaisen_audi-miehen_hermot_menivat_maahantuojaan__aloitti_yhden_auton_mielenosoituksen/8020573
Tuosta tulee varmasti hieno nähtävyys. Hyvää mainosta Audi Centerille. Olen käsittänyt niin, että jos autossa on tyyppivika, niin se korjataan tehtaan laskuun mukisematta. Mutta VAG -konserni taitaa toimia toisin.
Jossakin auto- tai talousjulkaisussa selitettettiin tämä tilanne. Koko ajan seurataan VAG:n puolelta milloin negatiivinen julkisuus takaisinkutsuissa tulevaan myyntiin vaikuttaa enemmän kuin korjausvastuu vaikkapa sakkoineen. Paljon on laskureita käynnissä siellä sun täällä.Mutta VAG -konserni taitaa toimia toisin.
Insinööripulaa ovat valitelleet. (Uutiset/linkit useamman vuotta vanhoja.)Koko ajan kuulee enemmän ja enemmän noiden VAG-autojen ongelmista ja tyyppivioista. On jakohihnaongelmia, kaksoismassavauhtipyörä probleemia, DCT-ongelmia jne. En ole mistään merkistä ikinä kuullut niin paljon valituksia. Siis toki muissakin autoissa on vikoja, mutta ne sitten korjataan valmistajan piikkiin.
http://yle.fi/uutiset/suomalaisinsinooreista_ei_ollutkaan_saksaan_lahtijoiksi/5395409Saksan autoteollisuutta uhkaa kahden vuoden kuluessa 11 000 insinöörin vaje. Insinööripula ajaa maan autoteollisuutta ulkomaille.
Ei ne kyllä kummoisia ole olleet sitten 70-luvun.Insinööripulassa olevassa Saksassa ammattilaisia yritetään haalia eri puolilta maailmaa. Halutut suomalaisinsinöörit näyttävät kuitenkin jääneen kotiin.
Kantsisi ehkä ostaa jokin korealainen tai japanilainen firma ja sen insinöörit laittaa suunnitteleen moottorit.Germany faced a shortfall of 117,300 skilled workers in science, technology, engineering and mathematics, according to the Cologne Institute of Economic Research's Spring report, which predicts a gap of nearly one million skilled staff by 2020.
Ilmeisesti tässä tapauksessa lie kyseessä kuitenkin on jakoketju, eikä -hihna?Koko ajan kuulee enemmän ja enemmän noiden VAG-autojen ongelmista ja tyyppivioista. On jakohihnaongelmia, kaksoismassavauhtipyörä probleemia, DCT-ongelmia jne. En ole mistään merkistä ikinä kuullut niin paljon valituksia. Siis toki muissakin autoissa on vikoja, mutta ne sitten korjataan valmistajan piikkiin.
10ymmenen kyseistä merkkiä ollut hallussa. Puolet uusina ostettuina. Jopa se ensimmäinen, kasarilla. Yhdessäkään ei ole ollut mitään tyyppivikaa. Kaikkiin paitsi kolmen litran disukoihin joutui lisäämään 0,5-1 litraa öljyä huoltovälillä. Pysyy helposti normeissa.Nimim. vaihdoin itsekin mm. kyseisestä syystä toiseen merkkiin.
Sairaanhoitaja Ritva 63-v ja Pertti Postimerkkeilijä palolaitoksen letkuvarastosta ei näitä konetyyppejä juuri tiedä.Alustus oli pitkähkö - mutta onko pakko ostaa autoja juuri niillä konetyypeillä, minkä kanssa murheita on ollut? Ja kaikki tieto saatavilla...
Vitut. Nissaneilla ne muutenkin ajaa.Sairaanhoitaja Ritva 63-v ja Pertti Postimerkkeilijä palolaitoksen letkuvarastosta ei näitä konetyyppejä juuri tiedä.
Olipa kiero tapa viedä mieheltä vitonen vedoten heikkoon kohtaan!Tai vaikka Lastensairaalalle lahjoituksena
Laatuvaikutelma vaikuttaa koko merkkiin. Kohtalaisen luotettavaksi mieltämäni Skoda Octaviakin on ollut melko vikaherkkä.10ymmenen kyseistä merkkiä ollut hallussa. Puolet uusina ostettuina. Jopa se ensimmäinen, kasarilla. Yhdessäkään ei ole ollut mitään tyyppivikaa. Kaikkiin paitsi kolmen litran disukoihin joutui lisäämään 0,5-1 litraa öljyä huoltovälillä. Pysyy helposti normeissa.
Toiseksi viimeinen oli sysipska vehje. Tai ei se ollut vaan etupään laakerit olivat. Jotka kerran rikki mentyään aiheuttivat jatkuvan takuukorjausrumban. Parhaillaan auto oli kuukauden pajalla. Maahantuoja tuli järjettömän hyvin vastaan, koska ei jaksanut enää liisariautoja maksella. Niitä laakereita käyttää kyllä muutkin merkit.
Alustus oli pitkähkö - mutta onko pakko ostaa autoja juuri niillä konetyypeillä, minkä kanssa murheita on ollut? Ja kaikki tieto saatavilla...
Ilmeisesti tässä tapauksessa lie kyseessä kuitenkin on jakoketju, eikä -hihna?
Toisaalta aika onnetonta esim. Hangossa käydä fattan luukulla, jos täti klasin takana puhuu vain suomea tai ruotsia.Tais olla 30% pojista jotka kirjoitti ruotsin yo-kirjoituksissa. Ne suomalaiset tahot, jotka vaativat työnhakijoiltaan ruotsin kielen taitoa saattavat tulevaisuudessa kokea työvoimapulaa. Nyt ois nykyisellä hallituksella tilaisuus vähentää tuollaisia vaatimuksia valtion aloilta. Jotenkin vaan Keskusta ja Kokoomus tuntevat tarvetta olla suomenruotsalaisten suosiossa, en ole syytä oikein älynnyt.