Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTKAUSI 2015

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
A-ha. Kylläpä oli. My friend.

But it's okay to eat fish
'Cause they don't have any feelings
Ok, en syö edes kalaa jatkossa.

Jos minusta ei kuulu viikkoon, takapihan heinä ei ole täyttänyt ravintotarpeitani ja olen menehtynyt nälkään.

Hyvästi!
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
en osaltani enää osallistu eläinten hyväksikäyttöön ihmisen syömätarpeiksi. Jos ei ole ihan pakko.
Kunnioitan tätä päätöstä ja haluaisin, että itsellänikin riittäisi tahdonvoima moiseen.
Taannoin Tallinnassa työpaikan seminaarimatkalla sain vasta jälkikäteen kuulla, että syömämme liha oli nallea ja siitä tuli jotenkin ikävä olo. Karhut on kivoja.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuota ajatusmallia voisi jalostaa vähän pidemmällekin.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
No kyllä kalaa voi syödä. Jos maailmanhistorian masentunein ihminen, Kurt Cobain, pystyi syömään kalaa kaikessa angstissaan ja vieläpä kokaiinipäissään, niin mikseipä ihan kaikki muutkin.
 

Örfil

Guest
Kunnioitan tätä päätöstä ja haluaisin, että itsellänikin riittäisi tahdonvoima moiseen.
Taannoin Tallinnassa työpaikan seminaarimatkalla sain vasta jälkikäteen kuulla, että syömämme liha oli nallea ja siitä tuli jotenkin ikävä olo. Karhut on kivoja.
Söitkö sä Björn "Nalle" Wahlroosia?

Alpert on KANNIPAALI!

Tahdonvoima on sisälläsi.

Minä en syö enää yhtään eläintä joka on kasvanut jossain betonihäkkyrässä näkemättä päivänvaloa koko ikänänsä. Saan proteiniini kyllä jostain muualta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eli yliajettua jänistä saapi syödä vailla huolen häivää lain.
 

Örfil

Guest
Siinähän nukahdatte yöllä viattomien, teurastettavien sikojen ja kananpoikien lohduton katse silmissänne kun minä taas pääsen suoraan taivaaseen :ahem:
Viimeinen ääni minkä kuulette on kuolevan tonnikalan kirkaisu!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Siinähän nukahdatte yöllä viattomien, teurastettavien sikojen ja kananpoikien lohduton katse silmissänne kun minä taas pääsen suoraan taivaaseen :ahem:
Viimeinen ääni minkä kuulette on kuolevan tonnikalan kirkaisu!
Saattaa sitä vähän lapsityövoimakin kiljahdella vuodevaatteista ja kalsongeista.
 

Örfil

Guest
Tomaatti kiljuu tuskasta kun sitä paloitellaan.
Tiesitkö että jos kukan lähelle laittaa lähelle kynttilän, se vetäytyy suppuun.

Kaikki elollinen pelkää kipua ja kuolemista,

Onneksi tomaatti on jo tapettu, en voisi muuten niitä syödä. Basilikan kanssa käymme henkeviä keskusteluja ennen kuin teurastan sen. Pyydän anteeksi joka lehdeltä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tiesitkö että jos kukan lähelle laittaa lähelle kynttilän, se vetäytyy suppuun.

Kaikki elollinen pelkää kipua ja kuolemista,

Onneksi tomaatti on jo tapettu, en voisi muuten niitä syödä. Basilikan kanssa käymme henkeviä keskusteluja ennen kuin teurastan sen. Pyydän anteeksi joka lehdeltä.
Jos joskus Espanjassa olet polttanut kukkaa, niin minkälaisia rallatuksia sitten on kuulunut?
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Nyt päästään asiaan. Haukkukaa viherpiiperoksi ja ihmetelkää miksi pystyn laukaisemaan ilman omantunnontuskia viuhkapanoksen piippalakin kylkeen, mutta Thaimaanreissulla iskostui sellainen ideologia päähän että en osaltani enää osallistu eläinten hyväksikäyttöön ihmisen syömätarpeiksi. Jos ei ole ihan pakko.
Ilman lihaa pystyisi helpostikin elää ja syödä, mutta kananmunien ja juuston poistaminen vaatisi jo hieman laajemman kokkailuremontin, johon en välttämättä halua.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Olisi toki pitänyt jakaa samaan aikaan, olen tästä samaa mieltä. Moka, moka...

Mutta se että yhteisö haluaa tällaisen riitin pitää, niin se on enemmistön tahto ja sitä pitää kunnioittaa.
Oli sitten muslimeja, kristittyjä tai mitä hiippalakkeja hyvänsä.
Tuskin on enemmistön tahto vaan jonkun hihhuli-rehtorin aivopieru.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Nyt päästään asiaan. Haukkukaa viherpiiperoksi ja ihmetelkää miksi pystyn laukaisemaan ilman omantunnontuskia viuhkapanoksen piippalakin kylkeen, mutta Thaimaanreissulla iskostui sellainen ideologia päähän että en osaltani enää osallistu eläinten hyväksikäyttöön ihmisen syömätarpeiksi. Jos ei ole ihan pakko.

Olen sen jälkeen syönyt kerran kanaeineksen ja kaksi kertaa grillannut makkaraa. Luoja minulle nämä antakoon anteeksi?

Olen asiasta aiemminkin avautunut, joten ei siitä sen enempää.

Miit is möördör!
Isäskö?:doubtful:
 

Örfil

Guest
Ilman lihaa pystyisi helpostikin elää ja syödä, mutta kananmunien ja juuston poistaminen vaatisi jo hieman laajemman kokkailuremontin, johon en välttämättä halua.
Ai niin, tässä on vivahde-eroja. Syön kyllä juustoa ja kananmunia niin että lotina käy.
Kananmunat on tosin hankittu sellaisista ei-häkkikanaloista. Vaimo hakee ne yhdeltä tutulta, jossa kanat ovat pitkin pihoja vapaina kesät talvet.
 
Ylös