Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTKAUSI 2015

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Mähän sanoin että siinä kävi moka.

Mutta ei tuota juhlaa voi perua siksi, että yksi on ateisti.

Asiat nyt asioina.

Koin muuten ihan vastaavan asian kun valmistuin tekusta. Kaikille jaettiin todistukset ja minut ohitettiin.

Tilaisuuden lopuksi kysin että missäs se mun lappu on? Johtajaopettaja sanoi että sulla on yks kirjaston kirja palauttamatta.

Iskin sen kirjan sille käteen että tossa on ja kysyin että pitikö pilata mun valmistujaispäivä?

Siinä sitten labrainssi ja kutomolabran teknikko kovasti koittivat lepytellä että sun lopputyös oli tosi pätevä jne.
Lähdin kuitenkin tilaisuudesta aika kuumana pois ja vedin illalla aika pleksit Hesanstadissa. Olen edelleen katkera tälle äijälle, vaikka lienee jo manan majoilla.
Tämä tapahtui 1989, niin pitkään asia vaivaa miestä joten ymmärrän kyllä Henriä, en tosin äitiään.
;)
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Mutta ei tuota juhlaa voi perua siksi, että yksi on ateisti.
Ei sitä ole vaadittukaan. Mutta eihän tuollaiseen tilaisuuteen mikään siunaus kuulu. Eikä se ainakaan sais vaikuttaa niihin asioihin joiden takia siellä ollaan.

Koin muuten ihan vastaavan asian kun valmistuin tekusta.
Eihän sun tilanne vastaava ollu. Sä olit rikollinen ja sua sellaisena kohdeltiin :frank:
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Mutta ei tuota juhlaa voi perua siksi, että yksi on ateisti.

;)
Ei sitä olisi haluttukaan perua, vaan yksi näistä olisi vain halunnut saada oman todistuksensa samaan aikaan kuin muut luokkalaiset ja päästä kuvaan mukaan.

Niin ja niistä perinteistä, sitaatti siitä uutisesta:

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun opiskelijat siunataan todistustenjaon yhteydessä
 

Örfil

Guest
Eihän sun tilanne vastaava ollu. Sä olit rikollinen ja sua sellaisena kohdeltiin :frank:
En todellakaan. Kirja piti palauttaa viimeistään ennen laina-ajan loppua ja sen tein viikon etuajassa.
Nyt kommentoit asiaa josta et tiedä kaikkea.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Hieno olkiukko, ootko noin yleisesti sitä mieltä että uskontokuntiin kuulumattomat ovat vähemmän oikeutettuja omaan arvomaailmaansa kuin uskovaiset? Olisikohan noita uskovaisia vaivannut jos siunauksen olisi tullut tekemään vaikka joku imaami? Muutenkin vähän huvittaa, että toisessa ketjussa ollaan todella kriittisiä itänaapurin isomman oikeuden käyttöä kohtaan, mutta se on ihan ok että uskovaisessa kyläpahasessa annetaan sikaa kun joku haluaa pitää kiinni omista uskomuksistaan.
Tuo musulmaanien sikajuttu on varmasti tarkoituksella tehty juttu, että uskonnon nojalla voivat vähemmistönäkin painostaa muut omiin tapoihinsa. Sitten kun ovat enemmistönä 30v päästä sikaa on turha tilata.
 

Örfil

Guest
Ei sitä olisi haluttukaan perua, vaan yksi näistä olisi vain halunnut saada oman todistuksensa samaan aikaan kuin muut luokkalaiset ja päästä kuvaan mukaan.

Niin ja niistä perinteistä, sitaatti siitä uutisesta:
Olisi toki pitänyt jakaa samaan aikaan, olen tästä samaa mieltä. Moka, moka...

Mutta se että yhteisö haluaa tällaisen riitin pitää, niin se on enemmistön tahto ja sitä pitää kunnioittaa.
Oli sitten muslimeja, kristittyjä tai mitä hiippalakkeja hyvänsä.
 

Ykskakskol

______________
Liittynyt
10.3.2015
Viestit
1504
Tuo musulmaanien sikajuttu on varmasti tarkoituksella tehty juttu, että uskonnon nojalla voivat vähemmistönäkin painostaa muut omiin tapoihinsa. Sitten kun ovat enemmistönä 30v päästä sikaa on turha tilata.
Samapa tuo, voi syödä kanaa.
 

Örfil

Guest
Nyt päästään asiaan. Haukkukaa viherpiiperoksi ja ihmetelkää miksi pystyn laukaisemaan ilman omantunnontuskia viuhkapanoksen piippalakin kylkeen, mutta Thaimaanreissulla iskostui sellainen ideologia päähän että en osaltani enää osallistu eläinten hyväksikäyttöön ihmisen syömätarpeiksi. Jos ei ole ihan pakko.

Olen sen jälkeen syönyt kerran kanaeineksen ja kaksi kertaa grillannut makkaraa. Luoja minulle nämä antakoon anteeksi?

Olen asiasta aiemminkin avautunut, joten ei siitä sen enempää.

Miit is möördör!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Elämä on valintoja täynnä.

Jotkut syövät ihmislihaakin.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Käviskö kala sitten?
Ei, koska kalojen liikakalastus on jo nyt ongelma jonka takia moni kalalaji on vaarassa kuolla sukupuuttoon ja sen lisäksi kalastajien verkkoihin kuolee niihin takertuvia vesinisäkkäitä sekä kilpikonnia.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ei, koska kalojen liikakalastus on jo nyt ongelma jonka takia moni kalalaji on vaarassa kuolla sukupuuttoon ja sen lisäksi kalastajien verkkoihin kuolee niihin takertuvia vesinisäkkäitä sekä kilpikonnia.
No niin niin. Syönpänhän kalapuikkoja ihan sen takia, että voin samalla friteerattua namia kalamassaa suuspielestä pursuttaen tökkiä boksia, jossa kerrotaan että se on ihan hyvä juttu kun noin teet. Siellä on sertifikaatit.
 

Örfil

Guest
Kalaa voi syödä ilman omantunnontuskia koska ne ei ole ollenkaan sympaattisia olentoja.

Onko kukaan sanonut kellekään että "onpa sulla söpö hauki"?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Kalaa voi syödä ilman omantunnontuskia koska ne ei ole ollenkaan sympaattisia olentoja.

Onko kukaan sanonut kellekään että "onpa sulla söpö hauki"?
Eikös se ollut Nirvana ja Kurt Cobain kun näin sanoi. Kaloilla ei ole tunteita.
 
Ylös