Herman Gold
Well-known member
- Liittynyt
- 15.5.2007
- Viestit
- 555
Autosport foorumilla laskettiin että Kimi hävisi 20 sekkaa Sebulle ajamalla. Viimessä sektorilla Kimi otti aina lähes sekunnin nokkaan. Karsea ero!
Kiitos.:ahem: Hyvin argumentoitu.Menee saivarteluksi. Tiedät itsekin, mitä Pecca tarkoittaa. Se että esim. moottori hajoaa, johtuu kyllä mekaanisesta viasta, tai jos varikolla mokataan niin kyseessä on mekaanikon virhe. Mutta, jos näitä sattuu usein samalle kuljettajalle niin voidaan puhua huonosta tuurista. Se että toinen voittaa esim. lotossa ja toinen ei, johtuu toki siitä, että on valinnut oikeat numerot, mutta tuuria se silti loppujen lopuksi on. Et voi rehellisesti olla sitä mieltä ettei Kimillä olisi käynyt paska mäihä alkukaudesta ja, että Vettelillä ei puolestaan olisi hyvä munkki. Tietysti paskalla mäihällä on usein taipumus kasautua F1:sessä, kun asiat johtavat toisiin, kuten Kimin tapauksessa.
Alikersantti Räikkösen pitää käydä vähän kouluttamassa poikaa.Se suoran mitta näkyi kuvissakin. Merhi puupää ei ottanu letkaa kiinni. Tollasia amatööritemppuja ei pitäs näkyä.
Nasr oli nyt riskialttiin lähellä suhteessa Kimin ajatuksiin leikata sisään loivempaa ulostuloa pääsuoralle hakien.Kerrohan minullekin sitten, miten saat aina valittua voittavan arvan? Kerrohan vastaavasti, miten saat 100% varmuudella keltanokan olemaan ajamatta perseeseesi?
Jos otti vikalla sektorilla aina lähes sekunnin, niin eikös eron pitäisi olla ajamalla melkein minuutin.Autosport foorumilla laskettiin että Kimi hävisi 20 sekkaa Sebulle ajamalla. Viimessä sektorilla Kimi otti aina lähes sekunnin nokkaan. Karsea ero!
Sellaista laskutapaa ei kaiketi ole olemassakaan millä pystyttäisiin laskemaan Vettelin ja Räikkösen vauhtiero tässä kisassa.Autosport foorumilla laskettiin että Kimi hävisi 20 sekkaa Sebulle ajamalla. Viimessä sektorilla Kimi otti aina lähes sekunnin nokkaan. Karsea ero!
Kertoko Merhi syytä?Suoran mitan omien sanojensa mukaan.
Jep, lopussa himmaillaan, koska se on järkevää moottorirajoitusten takia, jos saavutettavaa ei enää ole. Muistaakseni safetycarin lähtiessä Kimi otti Vetteliä kiinni, kun joutui ajamaan puhtaassa ilmassa Merhin sekoilujen takia. Ruuhkassa on sitten taas vaikeampi ajaa huippuaikoja.Sellaista laskutapaa ei kaiketi ole olemassakaan millä pystyttäisiin laskemaan Vettelin ja Räikkösen vauhtiero tässä kisassa.
Kimi itse sanoi haastattelussa että se oli Sauber joka ei ottanut letkaa kiinni. Joka tapauksessa tuntui että Sebin ja Kimin vauhti oli yhtä hyvää. Lopussa Kimillä ei ollut mitään syytä tehdä muuta kuin kruisailla maaliin koska edellä oli Rosberg tuoreilla renkailla.Kertoko Merhi syytä?
Eiköhän tän kisan jälkeen voi sanoa et Kimi tulee viel voittamaan täl kaudella kisoja! Jännä nähä kun kisataan taas viileemmissä olosuhteissa, niin mikä on ero Ferrarin ja Mersun välillä.
Jep. En epäile, ettei Ferrari vielä voittaisi, mutta tämä kisa antoi ehkä väärää vaikutelmaa Mersun ja Ferrarin välisestä suorituskyvystä juuri äärimmäisten olosuhteiden takia. Allisonin vehkeet on tyypillisesti helliä renkaille, mikä korosti Ferrarin etua. Mahdollisesti parissa seuraavassa kisassa Ferrari on myös lähellä, mutta uskon Mersun silti olevan reilusti nopeampi. Eurooppaan siirtyessä Ferrarin rengasetu pienenee entisestään, mutta toisaalta Barcelonan päivityspaketit voivat sotkea kuvioita ja antaa Ferrarille mahdollisuudet mersun kiinniottoon.Eiköhän tän kisan jälkeen voi sanoa et Kimi tulee viel voittamaan täl kaudella kisoja! Jännä nähä kun kisataan taas viileemmissä olosuhteissa, niin mikä on ero Ferrarin ja Mersun välillä.
Niinpä! Kertoo, enneminkin siitä edusta jonka kärkiautona saa.Sellaista laskutapaa ei kaiketi ole olemassakaan millä pystyttäisiin laskemaan Vettelin ja Räikkösen vauhtiero tässä kisassa.
Jaa-a, tai sitten Ferrari tuo Barcelonaa uuden moottorin, jolla viimeinenkin tasoero saadaan kurottua kiinni. Nähdyn kehityksen valossa tämä on ihan mahdollista!Jep. En epäile, ettei Ferrari vielä voittaisi, mutta tämä kisa antoi ehkä väärää vaikutelmaa Mersun ja Ferrarin välisestä suorituskyvystä juuri äärimmäisten olosuhteiden takia. Allisonin vehkeet on tyypillisesti helliä renkaille, mikä korosti Ferrarin etua. Mahdollisesti parissa seuraavassa kisassa Ferrari on myös lähellä, mutta uskon Mersun silti olevan reilusti nopeampi. Eurooppaan siirtyessä Ferrarin rengasetu pienenee entisestään, mutta toisaalta Barcelonan päivityspaketit voivat sotkea kuvioita ja antaa Ferrarille mahdollisuudet mersun kiinniottoon.
Voihan hitto soikoon sentään...http://www.suomif1.com/2015/03/villi-huhu-twitterissa-ferrarin-voitto-vaarassa/
Ollaanko palattu Ferrarilla jälleen fiilunkiin?
Veikkaan, että jos tämä olisi totta niin siitä oltaisiin kuultu aikaisemmin ja jostain muusta lähteestä, mutta odotellaan ja katellaan. Ikävä huhu.http://www.suomif1.com/2015/03/villi-huhu-twitterissa-ferrarin-voitto-vaarassa/
Ollaanko palattu Ferrarilla jälleen fiilunkiin?
Kerrohan tarkemmin, notta millaisesta fiilungista nyt kyse on?http://www.suomif1.com/2015/03/villi-huhu-twitterissa-ferrarin-voitto-vaarassa/
Ollaanko palattu Ferrarilla jälleen fiilunkiin?
En minä tiedä muuta kuin mitä uutisessa polttoainesyötön suhteen puhutaan.Kerrohan tarkemmin, notta millaisesta fiilungista nyt kyse on?
Bensa kuulemma virrannut liian nopeasti moottoriin. Sensorivika ja ei Bernie anna Ferrarilta voittoa viedä pois.Kerrohan tarkemmin, notta millaisesta fiilungista nyt kyse on?