DW
2009-2016
- Liittynyt
- 13.5.2009
- Viestit
- 6137
Eiks ookkin?Sairaan hyvä läppä tällaiselle 200 työhakemusta jättäneelle.
Naureskelin itsekin.
Eiks ookkin?Sairaan hyvä läppä tällaiselle 200 työhakemusta jättäneelle.
-Älä hae työpaikkaa, joka ei millään tavalla sytytä sinua.
Heh. Sensoreita ja elektroniikkaa on alkaa olla perusautoissakin sen verran että autopilotti on vain ohjelmointikysymys. Seuraavan vuosikymmenen aikana henkilöautot ajavat itsenäisesti ja joukkoliikennekin automatisoituu. Siitä 10 vuotta eteenpäin niin raskasliikennekin siirtyy koneiden kuskattavaksi. Suomessa jos missä siirrytään automaattiseen rekkaliikenteeseen. Eipähän tarvitse välittää lepoajoista ja AKT:sta.Ei paljoa aikaa, kun joku tulevaisuudentutkija listasi ammatteja joihin ei kannata kouluttautua, koska ne katoaa tulevaisuudessa. Nauratti että mainitsi rekkakuskinkin, koska robottirekat. Tuskin nyt elävien elinaikana rekat ajelee yksinään Suomen teillä. Tai muutkaan autot, kyllä niissä joku on vahtimassa konetta.
Mutta joku tarvitaan silti konetta valvomaan. Ei rekkoja yksin tuonne liikenteeseen päästetä.Heh. Sensoreita ja elektroniikkaa on alkaa olla perusautoissakin sen verran että autopilotti on vain ohjelmointikysymys. Seuraavan vuosikymmenen aikana henkilöautot ajavat itsenäisesti ja joukkoliikennekin automatisoituu. Siitä 10 vuotta eteenpäin niin raskasliikennekin siirtyy koneiden kuskattavaksi. Suomessa jos missä siirrytään automaattiseen rekkaliikenteeseen. Eipähän tarvitse välittää lepoajoista ja AKT:sta.
Miksi? Miksei?Mutta joku tarvitaan silti konetta valvomaan. Ei rekkoja yksin tuonne liikenteeseen päästetä.
Mutta eihän työttömällä ole mitään muuta kuin aikaa?En nyt ehdi lähtemään Singaporeen.
Ei niihin härveleihin voi luottaa eikä liikenneympäristö ole niin eristetty ja automatisoitu kun joku metroverkosto.miksi helvetissä autoon tarvittaisiin joku istumaan?
Koko ajanhan me luotetaan kaikenlaisiin härveleihin, jotka ovat koko ajan parantaneet liikenneturvallisuutta. Ihmiset ne ongelmia aiheuttaa.Ei niihin härveleihin voi luottaa eikä liikenneympäristö ole niin eristetty ja automatisoitu kun joku metroverkosto.
Nimenomaan ihmiset kuitenkin pyörii siellä liikenteessä toisin kuin metrotunneleissa.Koko ajanhan me luotetaan kaikenlaisiin härveleihin, jotka ovat koko ajan parantaneet liikenneturvallisuutta. Ihmiset ne ongelmia aiheuttaa.