Näistä mittauksista on varmaan pöytäkirjat... Heh vai "unohtuiko" kirjata."The stewards have determined that the tyres were at the right pressure when they were attached to the cars," says Ted Kravitz who now has the official verdict from the FIA.
Lisää liveblogissa http://www.skysports.com/f1/grandprix/italy/live-blog
Eli FIA:n tarkoitus on pitää mestaruustaisto mahdollisimman tasaisena ja hylkäillä sen perusteella kuskeja? Päätös täysin oikea. Pieni juttu, joka ei vaikuttanut voittotaisteluun millään tavalla. Nythän FIA:lla vasta pelisilmää olikin.Ei ollut FIA:lla pelisilmää ja hylätä. Tällöin Nicolla olisi jonkinlaiset mahdollisuudet haastaa mestaruudesta Lewis, nyt peli on käytännössä ohi.
Jos asia olisi pieni juttu niin miksi paineita nostettiin ja GP2:ssa hylättiin?Eli FIA:n tarkoitus on pitää mestaruustaisto mahdollisimman tasaisena ja hylkäillä sen perusteella kuskeja? Päätös täysin oikea. Pieni juttu, joka ei vaikuttanut voittotaisteluun millään tavalla. Nythän FIA:lla vasta pelisilmää olikin.
Parempihan tuo 1,5 sekuntia ylimääräistä ottaa varikolla kuin vaikkapa lähdössä! :thumbdownWilliamsin varikkopysähdykset: Massa 3,7 s, Bottas 4,0 s. :nope:
Eikös kyse ollut ilmanpaineesta eikä lämpötilasta.Tuossa päätöksessähän snaotaan, että Mersujen renkaalämmittimet oli jo kytketty irti ja lämpötila huomattavasti alle sallitun maksimin. Ja tuo minimilämpötila tietysti koskee maksimilämmössä olevaa rengasta. Eli oikein tuo meni siinä tapauksessa, olisi nyt vaan luullut, että nämä olisi olleet jo selviä asioita heti lähtökohdaltaan... ai niin, se olikin FIA, joka näitä säätää.
Ilman(/kaasun)paine muuttuu lämpötilan mukana.Eikös kyse ollut ilmanpaineesta eikä lämpötilasta.
minimipaine? jos ei, nii selvennätkö lauseenTuossa päätöksessähän snaotaan, että Mersujen renkaalämmittimet oli jo kytketty irti ja lämpötila huomattavasti alle sallitun maksimin. Ja tuo minimilämpötila tietysti koskee maksimilämmössä olevaa rengasta. Eli oikein tuo meni siinä tapauksessa, olisi nyt vaan luullut, että nämä olisi olleet jo selviä asioita heti lähtökohdaltaan... ai niin, se olikin FIA, joka näitä säätää.
Eikös Ferrari nimenomaan tiedä ettei pienet heitot aiheuta hylkäystä esim Malesia 99Niin no, tämä on F1 ja mitä vaan voi tapahtua. Mahtaakohan Ferrari muuten protestoida päätöksestä?
Säännöt ja niiden tulkinnat on muuttu aika monta kertaa 16 vuodessa.Eikös Ferrari nimenomaan tiedä ettei pienet heitot aiheuta hylkäystä esim Malesia 99
Millainen mahtoi olla Ricciardo polttoaineen virtaus, kun hänet hylättiin viime vuoden Australian GP:ssä? 100 kg/h on maksimi.Säännöt ja niiden tulkinnat on muuttu aika monta kertaa 16 vuodessa.
Nyt on ainakin varmasti vahvistettu että oli vikaKyllä oli. Akuista vaan loppui virta pääsuoran lopussa viimeiselle kierokselle lähdettäessä. Bottashan oli tulossa ohi, mutta yhtäkkiä vauhti loppui, puhui siis siitä. Jos koko kierroksen olisi ajanut ilman mgu-k:ta olisi Bottas ollut useamman sekunnin Massaa hitaampi.
Seison... tai siis istun korjattuna.minimipaine? jos ei, nii selvennätkö lauseen