mustakaari
"Se on juurikin näin"
Saako nelivedosta vaan nauttia talvella, ja kesälläkin? Jos ei sitä eroa ajaessa huomaa, kannattaa hankkia etuveto, tai kulkea bussilla.
Komp.Saako nelivedosta vaan nauttia talvella, ja kesälläkin? Jos ei sitä eroa ajaessa huomaa, kannattaa hankkia etuveto, tai kulkea bussilla.
Mitä helvettiä :eek!:Vakionopeudensäädintä ei vajaavetoisella pysty kunnolla käyttämään talvikeleillä.
Kokeilee peilijäässä olevalla kantatiellä niin tietää.Mitä helvettiä :eek!:
Ei ole ainakaan Rinkeli-Skodan ominaisuus.Kokeilee peilijäässä olevalla kantatiellä niin tietää.
Vakionopeudensäädin yleensä kiihdyttää nopeuden pudotessa vasta ylämäessä ja silloin vajaavetoisesta hukkuu pito aika herkästi.
On tullut todettua sekä taka- että etuvetoautolla. Etuvetoinen oli Audi.Ei ole ainakaan Rinkeli-Skodan ominaisuus.
Luistonesto ja ajonvakautus toimivat tietyissä tilanteissa hyvin, toisinaan vähän huonommin. Esim. BMW:llä en luottaisi pelkkiin ajoapuihin. Auto kävi sivuttain useamman kerron toissa talvella ihan suorallakin ajettaessa enkä ole varma, korjasinko hanskalla vai tuliko elektroniikka mukaan. Paskat oli ainakin lähellä tulla housuun.Onhan noissa luistonesto. Miksi se ei toimisi vakkarilla? Tai en tiedä mistä on kyse, mutta en ole koskaan ajatellut etten käyttäisi vakkaria talvella ihan normaalisti.
Kieltämättä Sumi ajelee osin hyvinkin hankalilla teillä talvisin, mutta suurimmalla osasta meistä se ei ole lainkaan päivittäistä toimintaa, kun suoraa tietä pk-seudulla tai Pirkanmaalla tai muissa isoissa asutuskeskuksissa pösötellään menemään.
Täh?Pelkäätkö siis kuolemaa?
Tämä on formulapalsta! Painupaskin petturi siis huitsiin.Enkä muutenkaan ole liikkumista A:sta B:eehen ottanut sen kantilta, että sekkari kädessä katsoisin miten saisin viime kertaa nopeammin ajettua tällä kertaa.