Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Olin mukana todistamassa auton omistajan tyrmistystä.Näppärä vitsi, jota ei taida ihan jokaforumisti tajutakaan.
Olin mukana todistamassa auton omistajan tyrmistystä.Näppärä vitsi, jota ei taida ihan jokaforumisti tajutakaan.
Vai olikohan se vain joku näköisesi henkilö?Olin mukana todistamassa auton omistajan tyrmistystä.
Voiko Suomesta löytyä muka kolmea Simo Salmisen näköistä miestä?Vai olikohan se vain joku näköisesi henkilö?
Ei toteutunut.Muija, 2 lasta, Volvo V70* ja koira. Suomalainen ydinperhe matkalla mökille.
*aka Mökki-Volvo
"Ei se olisi ollut ollenkaan turvallinen esim. ohituksissa, näitä asioita pitää ajatella koko porukan safetyn kannalta. Mut, joo löysin onneksi tosi käytännöllisen, jossa tuokin puoli on ajateltu fiksusti."Ei toteutunut.
Koira hommaamatta?Ei toteutunut.
Turvallisen ohituskiihtyvyyden nimissä minä tuon nykyisen 260 heppaisen Bemarin ostin. Joka sittenkin huomenna vaihtuu Volvoon."Ei se olisi ollut ollenkaan turvallinen esim. ohituksissa, näitä asioita pitää ajatella koko porukan safetyn kannalta. Mut, joo löysin onneksi tosi käytännöllisen, jossa tuokin puoli on ajateltu fiksusti."
Tadaa! Rokkenroll! Fap, fap, fap
Se on juuri näin.110 heppaa nykyisessä kinnerissä. Ei varmaan ole ikinä ollut autoa jossa olisi ollut yli 115 heppaa. Aina olen päässyt turvallisesti ohi kaikesta mistä on tarvinnut. Jos tarvitsee ylenmäärin tehoja että ”pääsee turvallisesti ohi”, niin luultavasti ohituspaikka ei ole sillon ollut turvallinen, tai sitten vika on ratin ja penkin välissä.
Nokitan 10 hepalla. 110 kW.Honda rokkaa ohituksissa. 140hv diesel riittää minulle :thumbup:
No ei se oikein riitä.Se on juuri näin.
100 heppaa riittää ajamiseen komeasti. Loppu on liioittelua ja hassuttelua.
Varsinkin kun sutki savolainen lähtee kiihdyttämään kun häntä ohitetaan, niin pitää olla sen verran jerkkua reidessä, että jää muikkukukot voimasauhuun köhimään.No ei se oikein riitä.
Joka päivä kun tahkoaa kolme tuntia auton ratissa, ei mielellään jää joka rekan perään jumittamaan. Motaria on vain 15% ajomatkasta.
Joo, itse olen ajellut useamman tuhannen kilsaa MK1 Fiestalla, ja kyllä sillä 45 hepallakin rekasta ohi pääsee. Vaatii vaan vähän pidemmän suoran. Taitaa autossa olla omapaino 760 kiloa, miinus ruostevauriot. Sinällänsten jännä auto et kiihdyttäessä sataseen joutuu vaihtamaan neloselle, koska se ei kulje kolmosella niin lujaa. Autohan on siis nelivaihteinen. Plus pakki.Eikä ne absoluuttiset tehot varsinaisesti, vaan teho-painosuhde.
T: saippuarasisti
Juu, se on osaamttoman puhetta että "alle 200-heppasella ei voi ohittaa". Vaatii vaan vähän enemmän pelisilmää, harkintakykyä ja auton rajojen tuntemusta lähteä vaikkapa jollain Mercedes 200d:llä rekasta ohi. Se kun vaatii vähän enemmän kuin kaasupolkimen siirtoa kaksi senttimetriä tulipeltiin päin.Joo, itse olen ajellut useamman tuhannen kilsaa MK1 Fiestalla, ja kyllä sillä 45 hepallakin rekasta ohi pääsee. Vaatii vaan vähän pidemmän suoran. Taitaa autossa olla omapaino 760 kiloa, miinus ruostevauriot. Sinällänsten jännä auto et kiihdyttäessä sataseen joutuu vaihtamaan neloselle, koska se ei kulje kolmosella niin lujaa. Autohan on siis nelivaihteinen. Plus pakki.