AJ
Well-known member
On se vakiovaruste, mutta koska se kuluu käytössä, volvokuski käyttää vilkkua vain sen OFF-asennossa.Paljonko vilkku maksaisi Volvoon?
Varsin harva V-mies sen on autoonsa valinnut varusteeksi.
On se vakiovaruste, mutta koska se kuluu käytössä, volvokuski käyttää vilkkua vain sen OFF-asennossa.Paljonko vilkku maksaisi Volvoon?
Varsin harva V-mies sen on autoonsa valinnut varusteeksi.
On niissä se vakiona, jotkut meistä osaa jopa käyttää sitä. Idiootteihin tätä ominaisuutta ei saa edes lisävarusteena.Paljonko vilkku maksaisi Volvoon?
Monesti taitaa sisältyä joihinkin varustekokonaisuuksiin, mutta mitä nyt olen joskus katsellut niin muutaman satasen maksaa erillisenä lisävarusteena. Olikohan esim. uusissa Volvoissa jotain luokkaa 4-500 euroa.Mikähän mahtaa olla kustannus sähkötuolissa?
Olis kiva kuulla lisää. Miksi hankala? Fiilis on makuasia, sanoi koira jne.Automaattivaihteisto on suolesta, tappaa autoilun fiiliksen ja on hankala.
Minä en ole oikein ymmärtänyt ikinä tätä että "tappaisi fiiliksen" varsinkin kun ihan jokapäiväisessä ajossa olevasta käyttöautosta puhutaan. Eri asia on joku vähän sporttisempi kikotin jolla käy vaikka ratapäivillä ajamassa, niin siinä monesti manuaalilla pääsee vähän parempaan fiilikseen mutta ainakaan itselläni ei ole tapana leikkiä autourheilijaa liikenteessä joten panostan käyttöautoissa mieluummin mukavuuteen. Ja ajamisen fiilis ei voi olla kyllä minusta yhtään parempi enää kun ajelee automaatti/vakkari-yhdistelmällä. Toki voisi sanoa että on sama istua jo bussissa tai junassa kun ajaminen menee niin helpoksi, mutta bussissa ei ole sitä luksusta että saisi itse valita reitin ja aikataulun.Olis kiva kuulla lisää. Miksi hankala? Fiilis on makuasia, sanoi koira jne.
Tarttee vaihtaa öljyt useemmin.Miksi hankala?
Onkos noissa vaihdeläpykät ratissa nykyään.Kyllä minäkin Ferrarin ottaisin ennemmin manuaalilaatikolla.
Käyttöautosta en ole vielä koskaan mitään autoilun fiilistä löytänyt, varustetasosta riippumatta.
Kyllä mulle kelpaisi käytetty Ferkku tai Lambo varsinkin, jos vielä maksettaisi. Ajaisin pari kertaa ja möisin pois.Onkos noissa vaihdeläpykät ratissa nykyään.
Nimittäin käytettynä en ottaisi italialaista autoa, vaikka maksettaisiinkin! :frank:
Luin väärin, enkä ihmetellyt!Kyllä mulle kelpaisi käytetyt farkut tai Lambi varsinkin, jos vielä maksettaisi.
Mä jo meinasin, että tahallaan väärin lukeville on oma toikki.Luin väärin, enkä ihmetellyt!
Noensentääs
Tämäpä juuri.Kyllä minäkin Ferrarin ottaisin ennemmin manuaalilaatikolla.
Käyttöautosta en ole vielä koskaan mitään autoilun fiilistä löytänyt, varustetasosta riippumatta.
Edes BMW:n ratissa et tuntenut "ajamisen iloa" (tm)?Kyllä minäkin Ferrarin ottaisin ennemmin manuaalilaatikolla.
Käyttöautosta en ole vielä koskaan mitään autoilun fiilistä löytänyt, varustetasosta riippumatta.
Alta 200 heppaset on nuhapumppuja.Edes BMW:n ratissa et tuntenut "ajamisen iloa" (tm)?
Olis kiva kuulla lisää. Miksi hankala? Fiilis on makuasia, sanoi koira jne.
Minulla on laskujeni mukaan ollut 9 automaattivaihteista autoa.Tarttee vaihtaa öljyt useemmin.
Niin on. Bemarissa oli 260.Alta 200 heppaset on nuhapumppuja.
No kyllä sillä jo kelpaa körötellä.Niin on. Bemarissa oli 260.