Örfil
Guest
Mulle tuli se maili että 07:00 mennessä on päivitys tehty. Löysinkin tuon saman viestin Polarin FB sivuilta, kuin minkä postasit nyt.
Odotellaan siis lisää.
Odotellaan siis lisää.
:thumbup:Olga on päällikkö.
Just joo.Team Polar Activity data synchronization to Polar Flow web service is not working at the moment. Unfortunately fixing the problem takes a bit more time than expected. In the mean time please do not perform a factory reset to your wrist unit. Your data is safe in it and can be syncronized, when the fix release is available. Thanks for your patience.
28-06-2016, 10:34
Laite kestää, softa ei.Jollei laite juomista ja naimista kestä, joutaa jäädäkin kaupan hyllylle.
No se laitteen softa toimii, muttei tietokoneella oleva palvelusivuston.Softa on osa laitetta.
Eihän Teri Niitti tai kaltaisensa pahentanut mieltään?Imetyspysähdys E8:n varressa Munsalassa. Käyhän se näinkin.
Tämä on eka kerta, kun Polarin käyttäjänä kohtaan pulman. Voi olla, että Polarilla ei ole vikaa lain, vaan joku tietokantaserveri, joka on vaikka Amazonin pilvessä, on nurin. Tuo oli arvaus ja esimerkki.Kuuluu kokonaisuuteen. Laitteen mukana ostetaan softa ja palvelu.
Mikäli palvelu toimii vain osittain, laite kokonaisuutenakin toimii vain osittain asiakkaan suuntaan.
Voi käyttää ja katsoa tallennettua dataa kellosta, muttei palvelimelta.Ymmärränkö nyt oikein: Tuota Polarin systeemiä ei voi käyttää, jos yhteys määrättyyn palvelimeen puuttuu?