Voi olla toki näin. Mutta olihan kyseiset tallit ongelmissa aiemin. Esim. Mäkki 94-96.Suurin syy näihin yllätyksettömiin kisoihin on nuo Pirellit.
Onhan tuo aivan naurettavaa, miten renkaat kestää ja kestää ja kestää.
Kaksi rengasvalmistajaa ja vähän joutuisammin kuluvat kumit tekisivät terää koko lajille.
Ja joku käänteinen testausjärjesteläkin voisi olla kohta paikallaan, ei nuo keskikastin/jämätallit ikinä voi mitään nousua ilman testaamista ja vapaata autonkehitystä saada aikaiseksi.
Rajoitetusta testaamisesta koituu selvästi eniten haittaa kuitenkin Ferrarille/Mclarenille.
Schumin/Häkkisen aikana testejä ajettiin melkein yötä päivää ja mikä olikaan sitten auton taso.
Ehkä jopa välitankkauksilla saataisiin jännää mukaan kisoihin.
Meni vähän ohi aiheen, mutta johonkin oli avauduttava.
On se muuten jännää, että porukka huutaa välillä riskitaktiikkoja. Mut sit kun Ferrari niitä tekee, alkaa älämölö. Ei Vettelin voitto olisi ollut kirkossa kuulutettu, vaikka taktiikka olisi ollut kuin Hamiltonilla. Kova kisa olisi tullut voitosta.
Itse en kyllä niele tuota Räikkösen polttoaineselitystä täysin, koska kyllähä Vettelikin ajoi urku auki.
Viimeksi muokattu: