106
Well-known member
- Liittynyt
- 21.5.2001
- Viestit
- 313
Monten ilmo päättyi nyt perjantaina 16.12...Koskas muuten Monten ilmoittautuminen alkaa? Katselin tuossa että Hyundai on jo ilmoittanut kuskinsa Ruotsin ralliin.....
Monten ilmo päättyi nyt perjantaina 16.12...Koskas muuten Monten ilmoittautuminen alkaa? Katselin tuossa että Hyundai on jo ilmoittanut kuskinsa Ruotsin ralliin.....
Päättyi perjantaina. Huomenna ilmeisesti julkaisevat ilmoittautuneet...Koskas muuten Monten ilmoittautuminen alkaa? Katselin tuossa että Hyundai on jo ilmoittanut kuskinsa Ruotsin ralliin.....
Joo mietin tuotakin, mutta eikö tällöin parempi vaihtehto olisi jokin hieman jämäkämpi materiaali ettei ilmavirran mukana lepata mutta iskujen alla taipuisa?Luulisin että nuo on tehty hieman periksiantavasta materiaalista, jotta ne kestäisivät paremmin.
Kyllähän mielestäni väpättävät levyt aiheuttaa turbulenttista virtausta, joka ei ole hyvä. Tosin en sitten tiedä onko se tuollaisessa diffuusorissa ja noin hitaissa nopeuksissa merkittävä haitta.
Voihan S.Uninen olla kuskina parempi kuin Evans, mutta kun kyse on Wilsonin autovuokraamosta, niin on päivänselvää että Evansille löytyy aina auto alle. Wilson junior taitaa nykyisin rallatella vain näytöskisoja jollain takaveto-Beetulla, muutoin varmaan olisi hänkin tiimin listoilla. S.Unisen parhas senssi olis varmaan Skodan tehdaskuskiksi jahtaamaan sitä mestaruutta ja mittaamaan tasoaan mm. Tidemandia ja Turskaa vastaan.Kauan tuntuu kestävän päätökset loppujen kuskien osalta, kuka ajaa missäkin ensi kaudella. Yksityis-VW-talli lienee jo selvä ettei sitä tule, vai vieläkö sitä yritetään puuhata pelkällä qatarin tuella? Entä missä ajaa Pippelsen ja Teemu S. Uninen? Mikkelsen Montessa R5 Skodalla, mutta entä jatko? Ja M-Sportin ja D-Mackin autojen määrä on vieläkin vähän auki. Evans ilmeisesti ajaa D-Mackilla, mutta Mikkelsen olisi parempi ratkaisu samoin Suninen. Evans on kuitenkin jo pari kautta WRC-autolla ajanut ,eikä säväyttänyt. Hävisi myös tänä vuonna Suniselle WRC2-sarjassa, joten siltä osin Teemu olisi parempi veto D-Mackille.
Joo, ei missään nimessä rumasti käyttäydy. Mutta kun noita Fiestan testivideoita on katsonut niin on siinäkin menossa aavistuksen verran sellaista levottomuutta mikä tuosta Citikan menosta puuttuu ihan kokonaan. Toyota taas näyttää täysin raakileelta noihin kahteen verrattuna.Ei Fiesta ainakaan omaan silmään erityisen rumasti käyttäydy Citikkaan verrattuna. Ogier ajaa Monte-testit vasta tammikuussa.
Ihan hyvin istuu jo tiessä. Hänninen kertoi eilisessä Motorsportissa, että suoraan Volkkarin ratista Yarikseen hypännyt Latvalakaan ei löytänyt mitään isoja vikoja autosta.EDIT: Nyt tosin alkaa Toyotakin näyttämään huomattavasti paremmalta noissa viimeisissä videoissa.
Ai Yaris olisi Fiestaa edellä? Toyota on mennyt hyvin eteenpäin, mutta onhan se nyt vielä raakile muihin verrattuna. Näitä ihan eri olosuhteissa, eri tasoisten kuskien toimesta ajettuja testivideoita ei kannata liikaa analysoida.Se on varmaa, että mielenkiintoista tästä tulee. Voipi tosiaan olla, että Ogierilla on heikoin auto alla?
Ei haittaa yhtään, jos (iso ?) näin on. Aika näyttää. :ahem:
Minä taas katselin https://www.youtube.com/watch?v=HeeV06bmTfs eli parhaita suorituksia NRF 2016:sta ja mietin että millasia noi on sitten kun autot on vielä tehokkaampia :eek!: Hyppyihinkin voi kääntää auton poikittain ja jatkaa kuin auto ei olisi käynytkään ilmassa. Uudet aerot varmaan vähentää hyppyjen pituutta? Ja olihan juuri tuolla NRF:ssa pari WRC-kuskin kaatoa josta kartturi joutui sairaalaan?Tässä on video herätti lopullisesti uuteen todellisuuteen, jäätävää syöttöä. Tosta kun irtoo niin tulee pahaa jälkeä...
Upea video, huh huh. Miten ens vuonna? Oikeastaan sen voi sanoa vain varmaks, että kovempaa mennään!Minä taas katselin https://www.youtube.com/watch?v=HeeV06bmTfs eli parhaita suorituksia NRF 2016:sta ja mietin että millasia noi on sitten kun autot on vielä tehokkaampia :eek!: Hyppyihinkin voi kääntää auton poikittain ja jatkaa kuin auto ei olisi käynytkään ilmassa. Uudet aerot varmaan vähentää hyppyjen pituutta? Ja olihan juuri tuolla NRF:ssa pari WRC-kuskin kaatoa josta kartturi joutui sairaalaan?
Wilson Jr toimii nykyään tallipäällikkönä M-sportin rata-autoilu puolella.Voihan S.Uninen olla kuskina parempi kuin Evans, mutta kun kyse on Wilsonin autovuokraamosta, niin on päivänselvää että Evansille löytyy aina auto alle. Wilson junior taitaa nykyisin rallatella vain näytöskisoja jollain takaveto-Beetulla, muutoin varmaan olisi hänkin tiimin listoilla. S.Unisen parhas senssi olis varmaan Skodan tehdaskuskiksi jahtaamaan sitä mestaruutta ja mittaamaan tasoaan mm. Tidemandia ja Turskaa vastaan.