Selkeästi enemmän kuin vanhoista N-ryhmäläisistä Pitsimisuista mutta vähän vähemmän kuin B-ryhmän tykeistä parhaimmillaan. Mitään Metabon luureja ei tarvitse. Enintään jotkut SA-int vaahtomuovi tupot korviin.Miten näistä nykyvehkeistä lähtee ääntä? Kuulosuojaimet mukaan?
Ei Laukaan pätkällekään mitenkään ylenmääräisesti noita ajouria johda. Lännestä Laukkavirran sillan kautta on ainoa kulkuväylä ja sen saattaa arvata että se on tukossa... Etelästä Vuonteen suunnasta ei pääse välille, mutta voi päästä pätkän maalipäähän (ei oo karttaa käsillä että näkisin mitkä tiet jaUskomatonta, että näin oli Pihjalakoskella ja Päijälässä! ja missä muualla, en ole vielä jaksanut katsella. Ei aikanaan näin ollut! Todella harvoin, nt kahdella viereillä ekolla.
Ai saakeli ku makeita kuvia :thumbup: Onko tietoa mistä kuvat otettu tarkemmin ?Alkaa jo syke nousta ja kämmenet hikoilla.
Ei ole tarkempaa mainintaa pätkistä. Tuolla noita on lisää:Ai saakeli ku makeita kuvia :thumbup: Onko tietoa mistä kuvat otettu tarkemmin ?
Buranan ja strepsilsin voimin penkalle vaan.Prkl kun on kuumetta, saa nähdä pitääkö sittenkin seurata kisa vaan kotoa. Vielä pari päivää aikaa parantua...
Jään odottelemaan kuka kerkeää ensimmäisenä haaveilemaan B-ryhmän vuosista aiheen tiimoilta... Mutta vakavasti, kevyt ohjelma sellaisissa paikoissa joissa on lyhyt siirtymä autolta, ei välttämättä kaada maailmaa jos ottaa tropit mukaan ja hoitelee tautia penkalla.Buranan ja strepsilsin voimin penkalle vaan.
Vatasen osalta varmaan vaan halvempi osallistumismaksu. Veibyn osalta varmaan taktikointia pisteiden keräämisen suhteen. WRC2-pisteitä saa hakea seitsemästä kisasta, joista kuusi parasta lasketaan. Veibyllä on neljä kisaa jo takana ja edessä on vielä pakolliset Saksa ja Wales. Olisiko suunnitelmissa mennä sitten vielä Espanjaan tai Australiaan hakemaan "helpompia" pisteitä?Mikäköhän Vatasen ja Veibyn idea tuossa pistehommassa oli?
Itsekin odotan et kuka heittää ensimmäisenä kortin B-ryhmästä, Buranasta ja hotapulverista joilla jaksettiin keuhkokuumeessakin yötä päivää vilkuilla pätkiä.Jään odottelemaan kuka kerkeää ensimmäisenä haaveilemaan B-ryhmän vuosista aiheen tiimoilta... Mutta vakavasti, kevyt ohjelma sellaisissa paikoissa joissa on lyhyt siirtymä autolta, ei välttämättä kaada maailmaa jos ottaa tropit mukaan ja hoitelee tautia penkalla.
24 tuntia ja sitten mennään :thumbup: En muista että olisi näin paljon ollut perhosia mahassa aikaisemmin, pitää muistaa pakata vessapaperi
Oli sitä rallia ennen Red Bulliakin. Suosittelisin tiukkaa Stroh teetä, niin olet rallikunnossa alta aikayksikön.Prkl kun on kuumetta, saa nähdä pitääkö sittenkin seurata kisa vaan kotoa. Vielä pari päivää aikaa parantua...
Eihän tuo nyt ole mikään syy jättää rallia väliin :eek!:Prkl kun on kuumetta, saa nähdä pitääkö sittenkin seurata kisa vaan kotoa. Vielä pari päivää aikaa parantua...
08.00-09.30 Priority 1 & 2 kuljettajatMissäs järjestyksessä/aikataululla Shake ajetaan?
Ralliradio 08:00 - 10:00(?)08.00-09.30 Priority 1 & 2 kuljettajat
9.30-11.30 Priority 1, 2 & 3 kuljettajat (vapaaehtoinen)
11.30-13.00 Non-priority kuljettajat (vapaaehtoinen)
Eipä juuri. Ihme kyllä. Viimevuosina kyllä VMn oppaassa ollut pari kertaa aivan väärä katselualue neuvottuna.Olen ollut reissussa ja en ole ehtinyt keskustelua seuraamaan että onko kisaoppaista ollut aikaisemmin juttua.
Vauhdinmaailmassakin sanottiin, että Hänninen johti Meksikossa ensimmäistä kertaa urallaan mm-rallia, vaikka johtihan tuo jo Sardiniassa 2014.Selaillut Tuulilasin katsojaopasta ja silmään osui melko nopeasti kaksi virhettä ja aloin miettiä, onko koko opas samalla tasolla. Klassikot näytillä osuudessa Toyota Celica GT-four:sta sanotaan ettei mestaruuksia voitettu ja kuskiesittelyissä sanotaan ettei Östbergillä ole voittoa tilillään. Kumpikaan ei taida pitää paikkaansa.