Ei riitä. Taisi olla 1997 kun PM vaihtui Westiin ja ensimmäisissä promo-kuvissa auto oli oranssi. Taitaa olla muutamalla poikkeuksella about jokavuotinen perinne siitä lähtien.McLarenin on puhuttu palaavan oranssiksi jo joskus kymmenen vuotta sitten.
Olisi kyllä hieno homma!Jahas, se on taas aika jokavuotisen oranssi-pohdiskelun.
Olisihan tuo oikeasti toteutuessaan mukavan erilainen Mclaren-kuosi, mutta en usko ennenkuin näen.
Niin mutta tuossa tapauksessa kyse oli väliaikaisesta värityksestä. Itse en kyllä muista, että McLaren olisi testannut oranssina kuin vuosina 1997, 1998 ja 2006. Myös 2006 kyse oli värityksen vaihtumisesta, kun West poistui EU:n tupakkalakien muututtua.Ei riitä. Taisi olla 1997 kun PM vaihtui Westiin ja ensimmäisissä promo-kuvissa auto oli oranssi. Taitaa olla muutamalla poikkeuksella about jokavuotinen perinne siitä lähtien.
Pahoittelut väärästä sanamuodosta, oikeampi olisi "tuleeko autoihin hieman oranssia" tjsp.Twiittiä katsoessa minä näen vihjauksen mustasta. Oransseilla korostuksilla. Täysin eri asia kuin "palata oranssiin", koska se tarkoittaisi oranssin tuomista pääväriksi... Muutenhan se ei olisi paluu yhtään mihinkään.
Aika hieno maaliintulo.https://www.youtube.com/watch?v=38PcnwL7Vhg
Näin "hyvä" Pascal onNo, virheitä sattuu...miten Sauberilla...
http://www.suomif1.com/2017/01/uusi-f1-johtaja-palautamme-lajin-nykyaikaan-faneille-on-saatava-parempaa-nahtavaa/Formula 1 -kuljettajat pääsevät ensi kaudella kilpailemaan toisiaan vastan entistä kiivaammin.
Motorsport.comin mukaan FIA vahvisti tiistaina, että jokaista kolarointia ei oteta jatkossa tuomariston tutkintaan, ainoastaan silloin, kun toinen kuljettaja tekee selkeän virheen.
Viime kaudella nähtiin useita tilanteita, joissa pienet kosketukset aiheuttivat rangaistuksia.
F1-komission ja Maailman Moottoriurheiluneuvoston keskusteluissa päätettiin, että ensi kaudella kuljettajaa voidaan rangaista vain, jos hän on selkeä syyllinen kolarointiin.
– Ellei tuomaristolle ole täysin selvää, että kuljettaja on yksin vastuussa kolarista, ei rangaistusta tuomita, kauden 2017 sääntökirja sanoo.
Voi luoja... Kuinkahan monen kauden alla on tämä sama mantra kuultu jo? Eikä se ole siitä mihinkään oikeastaan muuttunut. Eikä isoin ongelma edes ole se rangaistusten "herkkyys" vaan epäjohdonmukaisuus. Kahdesta vastaavanlaisesta tilanteesta saatetaan helposti antaa eri rangaistukset.Formula 1 -kuljettajat pääsevät ensi kaudella kilpailemaan toisiaan vastan entistä kiivaammin.
Motorsport.comin mukaan FIA vahvisti tiistaina, että jokaista kolarointia ei oteta jatkossa tuomariston tutkintaan, ainoastaan silloin, kun toinen kuljettaja tekee selkeän virheen.
Viime kaudella nähtiin useita tilanteita, joissa pienet kosketukset aiheuttivat rangaistuksia.
F1-komission ja Maailman Moottoriurheiluneuvoston keskusteluissa päätettiin, että ensi kaudella kuljettajaa voidaan rangaista vain, jos hän on selkeä syyllinen kolarointiin.
– Ellei tuomaristolle ole täysin selvää, että kuljettaja on yksin vastuussa kolarista, ei rangaistusta tuomita, kauden 2017 sääntökirja sanoo.
Max Verstappen tykkää tästä.Voi luoja... Kuinkahan monen kauden alla on tämä sama mantra kuultu jo? Eikä se ole siitä mihinkään oikeastaan muuttunut. Eikä isoin ongelma edes ole se rangaistusten "herkkyys" vaan epäjohdonmukaisuus. Kahdesta vastaavanlaisesta tilanteesta saatetaan helposti antaa eri rangaistukset.
Minun on vähän vaikea sinua vakuuttaa asiasta kun ei pikaisella googlettelulla löytynyt näitä juttuja aikaisemmilta vuosilta, mutta voin vannoa että tälläisia vastaavia lausuntoja on annettu aikaisemminkin useamman kerran. Oskukin noissa lähetyksissä on niihin usein viitannut kun joku on saanut heppoisen oloisen rangaistuksen: "Mites se tuomariston löysempi linja tänä vuonna?"Max Verstappen tykkää tästä.
Mutta noin muutoin, olen kyllä erimieltä siitä, että näin joka kauden alussa olisi toistettu. Mun muistin mukaan se on juuri päinvastoin ja on eritoten terotettu, että mm. suunnanmuutoksia ei saa tehdä liikaa ja osumista tulee rankkua.
Vaikea nähdä jollain tapaa että hän olisi tyytymässä toimenkuvaan joka hänelle annettiin. Tuli vaan mieleen GP1 tapaus, jos se heräis henkiin, sitähän puitiin muutama kausi sitten, siinä silloin Briatore oli toisena taustapiruna.Näinkö on, että Berniekin joutuisi jo jäämään melkein kokonaan syrjään?
Eihän tuossa linjanvaihdoksista mitään mainita, eli useat vaihdokset lienevät kiellettyjä jatkossakin. Tekstissä sanotaan selvästi, että pienistä osumista ei tule yhtä helposti rangaistuksia. Tämä on mielestäni hyvä muutos.Kop. Onko nyt sitten sallittua vaihtaa linjaa useamman kerran ja Verstappenimaiset ovien sulkemiset kuten Spassa Kimille ja Vettelille?
Ei hyvä.