Joppe_001
Well-known member
Joo toi on 7 tuntia...
Taas liikkuu :Neville liikkuu taas mutta 7 minuuttia jo jäljessä.
Päässee siis ajamaan huomenna Powerin pisteistä, jos saavat auton kuntoon vikassa huollossa.Neuville pääsi kuin pääsikin ss13 maaliin korjattuaan autoa. Thierry ek:n maalissa +32:57.4 pohjista jääneenä.
Toyotat nakuttavat rajoittajaa vasten tuossa nopeassa paikassa. Vielä olisi varaa säätää..
Tuleekohan Meekelle tuosta vielä sakot vai oliko kolari toisen auton aiheuttama?Meeke kolaroinut siirtymällä siviiluauton kanssa ja hänen ralli on ohi. Citroenille todella synkkä alku kauteen. :thumbdown
8500rpm on säännöissä maksimi ja tätä ei saa ylittää.Erittäin tieteellisesti noista wrc+:n onboardeista katsottuna Toyota on ainoa joka kiertää yli 8k normaali ajossa juurikin kun hakkaa rajottajalle. Ogierin Fiesta hakkaa n. 8,3k kun sudittelee pois ojasta. Nykyään noihin videoihin päivittyy myöhemmin uusi grafiikka jossa nopeus ei ole gps-pohjainen ja näkyy myös kierrosluku, vaihde ja jarrun käyttö. Jostain syystä tätä parannettua grafiikkaa en ole löytänyt yhdestäkään Huihain onboardista.
Pitää huomenna katsoa jos noista tämän päivän "flatout" osuuksista tulisi kunnon päivitetyt grafiikat.
Ilmeisesti siviiliauto ajoi Meeken perään.Tuleekohan Meekelle tuosta vielä sakot vai oliko kolari toisen auton aiheuttama?
WRC+:n onboardeista katsoin, niin tuossa kohdassa Evansin huiput 195km/h ja Latvalalla alkoi vähän alle 190km/h hakkaamaan vasten rajoittajaa.Taitaa loppua välitys....... Ihan korvakuulolta voisi heittää että Fordit kiertää enemmän kuin toiset merkit.
Ehkä Toyotalla on haettu mutka pätkille jotain etua lyhyemmillä välityksillä, tai sitten Fordissa on laajempi vääntö alue, joka sallii isomman välityksen?WRC+:n onboardeista katsoin, niin tuossa kohdassa Evansin huiput 195km/h ja Latvalalla alkoi vähän alle 190km/h hakkaamaan vasten rajoittajaa.