Kieltämättä, joskus on kiva yllättyä positiivisesti. Vuosi takaperin oma mielikuva Puuppolan WRC-tiimistä oli ehkä vähän sellainen "Kemppaisen Autohuolto"-tyylinen, mutta Monten ja Ruotsin jälkeen on mennyt mielikuva totaalisen uusiksi.Kyllä täytyy sanoa että joskus on hienoa olla väärässä :thumbup:. Loistava suoritus Latvalalta, Mäkiseltä ja koko tallin väeltä; ei muuta kun jatkossa samaan malliin niin hyvä tulee!
Samat sanat, paitsi että seuraamisen aloitin vasta 1990-luvun alusta ja 80-luvun kaudet on tullut tankattua jälkikäteen youtubesta. Oliskohan 2003 ollut edellinen kausi jota jaksoin enää seurata.Aijai.. 80-luvulta tuli 2000-luvun alkuvuosille seurattua mm-ralleja hyvinkin tiiviisti. Sitten kun tämä ranskalaisten ylivoima alkoi ja samaan syssyyn automerkkien katoaminen tapahtui, niin katosi kyllä mielenkiinto aika hyvin vuosiksi MM-ralleja kohtaan omalta kohdaltani. Lähinnä tuli katsottua ohimennen että oliko ralli ylittänyt uutiskynnyksen. Nyt pitkästä aikaa on ihan eri värinät ilmassa. On tullut seurattua hyvin tarkkaan nämä kaksi ensimmäistä kilpailua tältä kaudelta ja onhan ollut viihdettä taas pitkästä aikaa! Ja kuin kirsikaksi kakun päälle Latvala/Anttila, sekä Mäkinen tiimeineen antaa herkkua tuutin täydeltä. :ahem: On ollut MM-sarjassa ylä- ja alamäkiä vuosikymmenten varrella useita, toivotaan että tämä nousukiito jatkuu ja siiviittää muitakin merkkejä mukaan tulevina vuosina. Onhan tää taas kivaa. Onnittelut vielä Puuppolaan!
Tuo voisi olla omaa tekstiäni, paitsi että aloin seurata lajia jo 70-luvulla.Aijai.. 80-luvulta tuli 2000-luvun alkuvuosille seurattua mm-ralleja hyvinkin tiiviisti. Sitten kun tämä ranskalaisten ylivoima alkoi ja samaan syssyyn automerkkien katoaminen tapahtui, niin katosi kyllä mielenkiinto aika hyvin vuosiksi MM-ralleja kohtaan omalta kohdaltani. Lähinnä tuli katsottua ohimennen että oliko ralli ylittänyt uutiskynnyksen. Nyt pitkästä aikaa on ihan eri värinät ilmassa. On tullut seurattua hyvin tarkkaan nämä kaksi ensimmäistä kilpailua tältä kaudelta ja onhan ollut viihdettä taas pitkästä aikaa! Ja kuin kirsikaksi kakun päälle Latvala/Anttila, sekä Mäkinen tiimeineen antaa herkkua tuutin täydeltä. :ahem: On ollut MM-sarjassa ylä- ja alamäkiä vuosikymmenten varrella useita, toivotaan että tämä nousukiito jatkuu ja siiviittää muitakin merkkejä mukaan tulevina vuosina. Onhan tää taas kivaa. Onnittelut vielä Puuppolaan!
Ekat muistikuvat itellä jostain -87 tai -88 vuodesta, sieltä mistä muutkin ensimmäiset muistikuvat elämästä on. Isoveljen VauhdinMaailmat tuli aika tarkaan selailtua, vaikka en tainnu teksteistä läheskään aina kaikkea ymmärtää. Mutta joo, kyllä itse uskon että iso on merkitys Mäkisellä Latvalan suhteen ja varmasti sama kieli sitä myös edesauttaa. En oo kyllä ikinä nähny noin rentoutunutta Latvalaa, ehkä on ollu joskus silloin kun GT-Corollalla paiskoi menemään. Ei paljoa tässä rallissa auton säätöjen hiomisesta puhunu, eikä muutenkaan ylianalysoinut vaan selvästi keskittyi nyt pelkkään ajamiseen. :thumbup:Samat sanat, paitsi että seuraamisen aloitin vasta 1990-luvun alusta ja 80-luvun kaudet on tullut tankattua jälkikäteen youtubesta. Oliskohan 2003 ollut edellinen kausi jota jaksoin enää seurata.
Mietin muuten vielä tuosta Tommin ja J-M:n tallipäällikkö-kuski-suhteesta, että miten paljon tuossa auttaa, että puhuvat keskenään kirjaimellisesti samaa kieltä? Ei jää asioita "lost in translation" ja pystyy sanomaan tarkemmin mikä mättää tai mitä pitäisi tehdä.
Sama! Henkiset asiat on todella tärkeitä, sen näkee Latvalan tapauksessa.Tuo voisi olla omaa tekstiäni, paitsi että aloin seurata lajia jo 70-luvulla.
Ja myönnän avoimesti olleeni väärässä. Ajattelin että Mäkisen ei olisi kannattanut palkata Latvalaa, luulin häntä jo menetetyksi tapaukseksi. Hienoa olla väärässä!
Toyotan kannalta kisa ei aivan täydellinen ollut, koska Hänninen meni jo perjantaina halaamaan puuta autollaan ja menetti mahdollisuudet ajaa pistesijoille.Latvalalle kuin Toyotallekin täydellinen kilpailu:thumbup: