CCMK
Well-known member
- Liittynyt
- 9.11.2009
- Viestit
- 15049
Neljällä voimayksiköllä kaudessa?
Kyllä alkaa tehdä tiukkaa. Jopa jo nykypäivänkin teknisten ihmeidenkin tasolla pysyä noilla rajoilla ilman rangaistuksia. Toki Saksan kisan poisjäänti kalenterista helpottaa hieman, mutta ei paljon. Viisi tai kuusi olisi ollut riittävä ja vielä paljon riittävämpi määrä seitsemän tai kahdeksan voimayksikköä. Jossittelun vaaraa lisää mahdolliset tekniset viat ja vauriot jotka näin uudellakin turboaikakaudella tuntuu jossain määrin olevan lisääntyneitä tavallaan toisin kuin vielä entisellä vapaasti hengittävien koneiden aikakaudella näin uudella ajalla.
Kunhan ei nyt vaan säästöformulaksi menisi vielä entisestään kun tuo bensanvirtausmäärän ja tason lisäys yhdessä bensarajan noston kanssa tuntuvat olevan nollasummapeliä tai marginaalisesti plussan puolelle menevää radasta riippuen.
Kyllä alkaa tehdä tiukkaa. Jopa jo nykypäivänkin teknisten ihmeidenkin tasolla pysyä noilla rajoilla ilman rangaistuksia. Toki Saksan kisan poisjäänti kalenterista helpottaa hieman, mutta ei paljon. Viisi tai kuusi olisi ollut riittävä ja vielä paljon riittävämpi määrä seitsemän tai kahdeksan voimayksikköä. Jossittelun vaaraa lisää mahdolliset tekniset viat ja vauriot jotka näin uudellakin turboaikakaudella tuntuu jossain määrin olevan lisääntyneitä tavallaan toisin kuin vielä entisellä vapaasti hengittävien koneiden aikakaudella näin uudella ajalla.
Kunhan ei nyt vaan säästöformulaksi menisi vielä entisestään kun tuo bensanvirtausmäärän ja tason lisäys yhdessä bensarajan noston kanssa tuntuvat olevan nollasummapeliä tai marginaalisesti plussan puolelle menevää radasta riippuen.