Ei mulla muuta kun kaveri Span alla vielä toitottaa kuinka on rentouduttu kesälomalla ja F1 tavoitteena, niin voin ilmoittaa ihan saman. Oma tavoite on F1. F1 2017-pelissä paskalla Sauberilla pukkaa podiumia ja ihan kartingia olen kerran ajanut kohtuullisella menestyksellä. Tai no vähän rikoin autoa vaihteettomassa kartissa, kun kaasua ja jarrua tuli paineltua samaan aikaan etenkin tullessani kierroksella ohitetuksi, mutta ne muut oli niin kokeneita ja enemmän rahaa ja kaikkea. Lahjoittakaa mulle 50 euroa niin mä näytän niille.Sulla näköjään hiertää joku ihan kunnolla Karin kohdalla?
Pakko kysyä, että ihan selvipäin suollat tälläistä ? Aika katkera saa Karille olla, jos rupeat jotakuinkin tuollaista ilmoittamaan. Vaikka kuinka läpällä.Ei mulla muuta kun kaveri Span alla vielä toitottaa kuinka on rentouduttu kesälomalla ja F1 tavoitteena, niin voin ilmoittaa ihan saman. Oma tavoite on F1. F1 2017-pelissä paskalla Sauberilla pukkaa podiumia ja ihan kartingia olen kerran ajanut kohtuullisella menestyksellä. Tai no vähän rikoin autoa vaihteettomassa kartissa, kun kaasua ja jarrua tuli paineltua samaan aikaan etenkin tullessani kierroksella ohitetuksi, mutta ne muut oli niin kokeneita ja enemmän rahaa ja kaikkea. Lahjoittakaa mulle 50 euroa niin mä näytän niille.
Hessun paalulta voittoon läpät olivat täyttä realismia Karin juttuihin nähden. Kai se nyt tajuaa sen itse, tajuaahan?
En ollut selvinpäin. Kännissä vaan ei läpällä. Kieli keskellä suuta, vähän poskessakin.Pakko kysyä, että ihan selvipäin suollat tälläistä ? Aika katkera saa Karille olla, jos rupeat jotakuinkin tuollaista ilmoittamaan. Vaikka kuinka läpällä.
Totta se on, ettei Niko Karista taida F1-kuskia tulla. Laaksosta en vielä ihan hylkäisi, pitää nähdä kokemuksen myötä kuinka kehittyy.En ollut selvinpäin. Kännissä vaan ei läpällä. Kieli keskellä suuta, vähän poskessakin.
Mikä tossa varsinaisesti meni edes väärin? Niko Kari kaudella 2018 kuuluu F1-kuskispekulaatioketjuun yhtä vahvasti kuin kuka tahansa meistä.
Ihan helvetisti alkanut tulla näitä vaihdoksia kesken kauden. 2016 Kvyat-Verstappen, viime kaudella Toro Rosson uudet veivaukset ja Sainz Renault’lle ja nyt sitten ilmeisesti vielä isommat tuolileikit, joissa kolme tallia mukana.Uumoillut tallivaihdokset olisi kaiketi tapahtumassa Monzan (ja Euroopan osakilpailujen) jälkeen.
Kvyat aikanaan osoitti potentiaalinsa, hyvällä päällä nopea ja napsii pisteitä. Hartleyn potentiaali nähty aikoja sitten, tarvii ihmeen päästäkseen pisteille.Autosportia myöten huhuillaan nyt Kvyattia takaisin Rossolle... alkaa olemaan aika juissia menoa pikku hiljaa. Ketkä ajavatkaan ja missä ensi vuonna...
Jos pitää paikkansa, niin onhan tuo jo koomista. Eikä varsinaisesti enää edes nöyryyttävää Kvyatin itsensä kannalta kun toistuvasti kutsutaan takaisin. Melkoinen saavutus saada kolmet potkut RB:n organisaatiosta ja tulla jälleen Torolle ajamaan. Ja näillä potkuilla tarkoitin kevään 2016 alennusta RB:ltä TR:lle, viime syksyn jäähyä, ja ns. lopullisia potkuja USA:n kilpailun jälkeenAutosportia myöten huhuillaan nyt Kvyattia takaisin Rossolle... alkaa olemaan aika juissia menoa pikku hiljaa. Ketkä ajavatkaan ja missä ensi vuonna...
Toro Rossolle putoamisen jäljeen henkinen kantti on ollut aivan tiessään ja sai aivan ansaitusti potkut koko sarjasta. Espanja 2016 - USA 2017 Kvyat keräsi yhdeksän pistettä. Japanin ja Malesian kisat toki jäivät välistä 2017. Sainz keräsi samalla aikavälillä 90 pistettä. Kvyatissa oli potentiaalia, mutta siitä ei ole nähty minkäänlaista näyttöä sen jälkeen, kun ajoi podiumille Kiinassa 2016. Hartleyn kanssa ei sentään tarvitse mekaanikkojen olla korjaamassa autoa jokaisten harjoitusten jälkeen.Kvyat aikanaan osoitti potentiaalinsa, hyvällä päällä nopea ja napsii pisteitä. Hartleyn potentiaali nähty aikoja sitten, tarvii ihmeen päästäkseen pisteille.
Tämän takia mielestäni Toro Rosson pitäisi pitää Hartley. Verstappen ja Gasly eivät ole ainakaan se varmin kaksikko. Lisäksi Toro Rosson toiseen autoon tulee lähes varmasti joku nuori kuski, jolla varmasti on haluja näyttää nopeuttaan, tämän takia Hondan kannalta Hartleyn pitäminen on järkevää. Ei talliin kuitenkaan mitään huippukuskia toiseen autoon olla saamassa, jos Kvyatiakin sinne on jo kaavailtu, joten miksei pitää Hartley toisessa autossa ja ottaa kesken kauden sinne joku, jos hyvä vaihtoehto löytyy. Hondan moottorin kehitys taitaa kuitenkin olla Red Bullille tärkeämpi asia kuin Toro Rossoon palkintorahat.Hartleyn kanssa ei sentään tarvitse mekaanikkojen olla korjaamassa autoa jokaisten harjoitusten jälkeen.
Toro Rosson pitäisi olla lupauksien kasvattaja eikä mikään kolmekymppisten hätävarojen suojatyöpaikka. Mutta kauas on tultu siitä kun ok kuskit Buemi, Vergne, Alguersuari saivat lähdön kun eivät vaan olleet seuraavia Vetteleitä. Nyt siellä ajaa kerran jo junioriohjelmasta kengitty Hartley, vailla tulevaisuutta emotallissa. Ite toivoisin uutta naamaa talliin sekä Hartleyn tilalle joku mausteisempi kuin maisemacruisailija.Tämän takia mielestäni Toro Rosson pitäisi pitää Hartley. Verstappen ja Gasly eivät ole ainakaan se varmin kaksikko. Lisäksi Toro Rosson toiseen autoon tulee lähes varmasti joku nuori kuski, jolla varmasti on haluja näyttää nopeuttaan, tämän takia Hondan kannalta Hartleyn pitäminen on järkevää. Ei talliin kuitenkaan mitään huippukuskia toiseen autoon olla saamassa, jos Kvyatiakin sinne on jo kaavailtu, joten miksei pitää Hartley toisessa autossa ja ottaa kesken kauden sinne joku, jos hyvä vaihtoehto löytyy. Hondan moottorin kehitys taitaa kuitenkin olla Red Bullille tärkeämpi asia kuin Toro Rossoon palkintorahat.
Jostain lehdestä luin, en nyt kuollaksenikaan muista mistä. Saattoi olla jompikumpi iltapuluista, että Ferrarin uusi pääjohtaja nimetäänEi tullut vielä Kimin sopparia eilen, oisko sitten sunnuntaina tai maanantaina julkistus. Itse ainakin odottelen vahvistusta niin voi huokaista helpotuksesta