Jos musta huumori sallittakoot, jotenkin ei yllätä et Meeke saa auton noin huonoon kuntoon ja selviää tuollaisista pienillä vaurioilla. Äijä kuitenkin viimekausilla vastannut rajuimmista ulosajoista.Nyt oli Meekellä kyllä kaikki tuurit matkassa ja vielä vähän päälle. Huh huh
20cm taaksepäin osuma niin olisi vähän eri tunnelmat rallimaailmassa tällä hetkellä.
Harmi, että Lefebvrellä taisi taas mennä rengas päivän vikalla ja johtopaikka meni siinä. Tavallaan hälle kyllä soisi jo jonkinlaisen tuloksen, sen verran on tullut kuraa niskaan. Vaikkei tämä toki mikään tasapuolisuuskisa olekaan.WRC2:ssa yllättäen Tidemand johtaa minuutilla.
Jos puu osuu oikeaan paikkaan niin ei mikään kaari sitä kestä. Varsinaisissa kaadoissa ei tuollaista jälkeä saa aikaan.Jos löysin oikean in-carin Meekesta niin ei vaikuttanut kuitenkaan kovavauhtiselta ulosajolta. Onko normaalia nyky-WRCssa että kaaret pääsee pettämään noin pahasti jos isku tulee suoraan kattoon?
Nii se tuli siitä ympyräajosta. Seuraavissa testeissä Danille puoli tuntia donitsien piirtämistä parkkipaikalla. Tärkeä taito nykyrallissa.Kappas, Sordolle lyötiin vielä myöhään illalla 10 sekunnin aikarangaistus heinäpaaleihin osumisesta EK8:lla.
Ei ole paikkoja eikä manageri halua ohjata sitä maksukuskiksi M-Sportille. Veikkaisin että ensi vuonna ajaa WRC-luokassa kun paikat menee vähän uusiksi.Osaako joku kertoa lisää Tidemanista ja sen tulevaisuudensuunnitelmista? Miksei aja jo wrc-luokassa?