AnttiL
Reittinörtti
Risteykset on hyviä tällä pätkälläKoittanu keksiä katselupaikkaa em. pätkälle. Olisko jotain ideaa? Kovasti alussa pusikkoa ja isomman tien osuus näyttää vähän tylsältä incaarista, mää oon huono näissä muutenkin.
Risteykset on hyviä tällä pätkälläKoittanu keksiä katselupaikkaa em. pätkälle. Olisko jotain ideaa? Kovasti alussa pusikkoa ja isomman tien osuus näyttää vähän tylsältä incaarista, mää oon huono näissä muutenkin.
Joo eipä siellä hirveesti mitään paikkoja ole, mutta risteys kun pikkutie loppuu voi olla hieno paikka katsoa ja sitten sairaan pitkä vasen noin kilsa ennen pihlajakosken satamaan tuloa. Siinä on penkka tien yläpuolella ja eilen oli ek järjestäjät laittamassa katselualuetta siihen.Koittanu keksiä katselupaikkaa em. pätkälle. Olisko jotain ideaa? Kovasti alussa pusikkoa ja isomman tien osuus näyttää vähän tylsältä incaarista, mää oon huono näissä muutenkin.
Kiitti avusta.Joo eipä siellä hirveesti mitään paikkoja ole, mutta risteys kun pikkutie loppuu voi olla hieno paikka katsoa ja sitten sairaan pitkä vasen noin kilsa ennen pihlajakosken satamaan tuloa. Siinä on penkka tien yläpuolella ja eilen oli ek järjestäjät laittamassa katselualuetta siihen.
Näille komppaus. Koko lailla ainuat, mitkä itseä kiinnostaa. Pikkutiellä voi joku paikka yllättää, korkeuserot on niin raakat. 30km/h maakiviä väistellen ei b-junnun silmissä riittäny näkemys, että mistä lentää yllättävästi ja mikä mutka tulee silmille wrc-kyydistä.Joo eipä siellä hirveesti mitään paikkoja ole, mutta risteys kun pikkutie loppuu voi olla hieno paikka katsoa ja sitten sairaan pitkä vasen noin kilsa ennen pihlajakosken satamaan tuloa. Siinä on penkka tien yläpuolella ja eilen oli ek järjestäjät laittamassa katselualuetta siihen.
Joo eipä siinä hirveesti pystynyt keskittymään ns ”nuotitukseen” kun hirvitti henkilöautolla ajaa sitä tietä Risteys kyllä kiinnostaa kovasti mutta sinne tulee kävelyä aika paljon.Näille komppaus. Koko lailla ainuat, mitkä itseä kiinnostaa. Pikkutiellä voi joku paikka yllättää, korkeuserot on niin raakat. 30km/h maakiviä väistellen ei b-junnun silmissä riittäny näkemys, että mistä lentää yllättävästi ja mikä mutka tulee silmille wrc-kyydistä.
Liityn komppijonoon. Nuo em. paikat lämmitti omaa mieltä myös eniten. Toki alkuperäiseen tiedusteluun suosittelen tuota isontien risteystä edeltävää pitkää vasuria ennemmin. Helpompi lähestyä ja katselualue näkyi olevan tosiaan tehty sisäpakalle mäkeen, joten luulisi suorituksia näkevän vaikkei eturiviin ehtisikään. Näyttävä paikka.Näille komppaus. Koko lailla ainuat, mitkä itseä kiinnostaa. Pikkutiellä voi joku paikka yllättää, korkeuserot on niin raakat. 30km/h maakiviä väistellen ei b-junnun silmissä riittäny näkemys, että mistä lentää yllättävästi ja mikä mutka tulee silmille wrc-kyydistä.
Jos itse tuonne menisin väljällä aikataululla, niin suht puolessavälin Niinivedentietä sijaitseva sähkökaappi-oikea olisi kyttäilypaikkana. Vaatii tosin REILUSTI kävelyä että sinne pääsee.Onko muut löytänyt Äänekoskelta mitään mielenkiintoista? sopisi hyvin perjantain aikatauluihin mutta itselle jäännyt incareja katsoessa hieman ns "tylsä" fiilis pätkästä
Uusi tielinja ja mutka valtiontien uudella osuudella vaikuttaa kiinnostavilta, vaikka karsinoitahan ne taitaa olla...Onko muut löytänyt Äänekoskelta mitään mielenkiintoista? sopisi hyvin perjantain aikatauluihin mutta itselle jäännyt incareja katsoessa hieman ns "tylsä" fiilis pätkästä
Näiden kahden väliltä se tulee omakin valinta olemaan, koskien vain toista rundia juurikin niukan aikataulun takia, prrrrhana työt kun sotkee.Uusi tielinja ja mutka valtiontien uudella osuudella vaikuttaa kiinnostavilta, vaikka karsinoitahan ne taitaa olla...
Tuo valtionmerkki oikea osui kanssa silmään, mutta epäilyttää kans minkälainen näkymä siinä on kun talo ja puska blokkaa parhaimman katselualueen. Jos viitsit tänne pistää infoa kun olet ajanut pätkän läpi miltä se katselualue näyttää siinä kohtaa.Näiden kahden väliltä se tulee omakin valinta olemaan, koskien vain toista rundia juurikin niukan aikataulun takia, prrrrhana työt kun sotkee.
Uusi tienlinja + Koivistonkylän risteys tarjonnee kyllä kohtalaisen pitkän näkemän. Tuo valtionmerkillä varustettu oikea kiinnostaa silti enemmän, huono puoli siinä on, että sisäkurvissa mutkaan tulo ja "apex" on piha-aluetta. Eli karsina lienee pitkällä jätössä.
Mutta pitää tämäkin käydä vaikkapa huomenna ajamassa vielä läpi, nyt kun katselualueet ovat jo oletettavasti tehtynä. Pätkän lähtö kun sijaitsee 5km kotiovelta :thumbup:
Tämä onnistuu toki. :thumbup:Jos viitsit tänne pistää infoa kun olet ajanut pätkän läpi miltä se katselualue näyttää siinä kohtaa.
Samaa mutkaa pohtinut itsekin kun aikataulullisesti on ainoa sopiva pätkä tuohon väliin. Toki, onhan siinä varmaan hyvät karnevaalimeiningit jota katsoa samalla. Mut tosiaan jännä nähdä millanen karsina tuosta muodostuu. Harmi kun tuolle pätkälle ei käsittääkseni oo yhtäkään välitietä keskelle.Tuo valtionmerkki oikea osui kanssa silmään, mutta epäilyttää kans minkälainen näkymä siinä on kun talo ja puska blokkaa parhaimman katselualueen. Jos viitsit tänne pistää infoa kun olet ajanut pätkän läpi miltä se katselualue näyttää siinä kohtaa.
Kehtaa todellakin sanoa :thumbup: Todella ansiokas kirjoitus jälleen kerran! Ja tuolle työlle on annettava kyllä arvoa, että hyvän tekstin kaveriksi löytyy aina kattavasti myös videonpätkää ja karttakuvia. Vaikka sitä paljon on itsekkin aiheen parissa pyörinyt, niin tälläkin lukukerralla oppi taas jotain uutta. Kiitokset!https://www.rallit.fi/suomen-mm-ralli-lahestyy-tama-kaikki-sinun-pitaa-tietaa-mm-sarjan-nopeimman-kisan-reitista/
Tästä vielä sitten suomenkielinen reittiennakko. Kehtaisinko jopa sanoa, että katsojaoppaan puuttuvat sivut.
Puolivälin tienoilla iso hyppy ja pari yllättävää mutkaa. Voin selvittää kilsat kun pääsen kotiin läppärin ääreenOittilan alun pikkutieltä mitään huomion arvoista?
Viime vuonna olin 6,8 km oikeassa. Liippiä ja Andolfi meni ulos osumatta mihinkään ja palasi omin avuin tielle.Oittilan alun pikkutieltä mitään huomion arvoista?