BudLightJaguar
Well-known member
2019 NTT IndyCar Series
Toistaiseksi ilman pääsponsoria oleva IndyCar-kausi 2019 starttaa maaliskuun 10. päivä jo tutuksi tulleeseen tapaan St. Petersburgin katuradalla Floridassa. Täydet TV-oikeudet saanut NBC Sports on ilmeisesti avustamassa uuden pääsponsorin etsinnässä
https://adage.com/article/cmo-strategy/nbc-sports-riding-pilot-indycar-s-sponsor-search/314743/
Joitakin muutoksia edelliskauteen on taas luvassa; avopyöräkilpailut eivät katsojaystävällisestä sijainnista huolimatta saaneet Phoenixin alueella riittävästi kansaa liikkeelle, joten slotin täyttää Texasissa sijaitseva CoTa. Rata totta kai herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan, historia F1:sen ulkopuolella vain ei ole kovin kehuttava, edes kolmen LMP1-tehdastallin aikana WEC ei päässyt voiton puolelle.
Muualla on tapahtunutkin vain finaalia lukuunottamatta pientä justeerausta, Barberin paikka vaihdetttiin slottiin ennen Long Beachia ja Iowa palautettiin iltakisaksi. Mikä jälkimmäisen kohdalla kuulostaa järkevältä siirrolta, sunnuntaikisaksi sijainti keskellä mannerta on hankala. Illalla myös lämpötilat ovat maltillisemmat heinäkuun loppupuoliskolla.
Isoin muutos onkin sitten Sonomasta Laguna Secaan siirtynyt finaali, joka ajetaan 22. syyskuuta.
Mitä muuta? Niin sanottua suurta yleisöä varmasti eniten kiinnostava aihe eli Fernando Alonso. http://classic.autosport.com/news/report.php/id/139518
Alonso ei ole ajamassa täyttä kautta sarjassa, eikä se ole koskaan ollut vaihtoehto. Näin siis McLarenin Indy-projektin siirtymisellä ei ole vaikutusta Alonson omiin suunnitelmiin.
Suomalaisia ei ole sarjaan vielä ainakaan hetkeen tuloillaan, sen sijaan pohjoismaista väriä sarjaan tuo Indy Lightsista, Formula E:stä, Super Formulasta ja Super GT:stä kokemusta hankkinut Felix Rosenqvist numerolla 10. Kokenut kettu siis ja täydestä kaudesta on nyt tehty sopimus Chip Ganassin kanssa https://www.indycar.com/News/2018/09/09-28-Ganassi-signs-Rosenqvist-for-2019
E: Yritin koota mahdollisimman kattavasti aikaisempia kausiketjuja
2018 Verizon IndyCar Series
2017 Verizon IndyCar Series
2016 Verizon IndyCar Series
2015 Verizon IndyCar Series
Splitin aikaisiakin on vielä haun päässä
2008 IndyCar World Series
2007 Indy Racing League
2007 Champ Car
2006 Indy Racing League
2005 Champ Car
2005 Indy Racing League
2004 CART
2004 Indy Racing League
CART Miami 2003
CART Brands Hatch 2003
2003 CART
Toistaiseksi ilman pääsponsoria oleva IndyCar-kausi 2019 starttaa maaliskuun 10. päivä jo tutuksi tulleeseen tapaan St. Petersburgin katuradalla Floridassa. Täydet TV-oikeudet saanut NBC Sports on ilmeisesti avustamassa uuden pääsponsorin etsinnässä
https://adage.com/article/cmo-strategy/nbc-sports-riding-pilot-indycar-s-sponsor-search/314743/
Joitakin muutoksia edelliskauteen on taas luvassa; avopyöräkilpailut eivät katsojaystävällisestä sijainnista huolimatta saaneet Phoenixin alueella riittävästi kansaa liikkeelle, joten slotin täyttää Texasissa sijaitseva CoTa. Rata totta kai herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan, historia F1:sen ulkopuolella vain ei ole kovin kehuttava, edes kolmen LMP1-tehdastallin aikana WEC ei päässyt voiton puolelle.
Muualla on tapahtunutkin vain finaalia lukuunottamatta pientä justeerausta, Barberin paikka vaihdetttiin slottiin ennen Long Beachia ja Iowa palautettiin iltakisaksi. Mikä jälkimmäisen kohdalla kuulostaa järkevältä siirrolta, sunnuntaikisaksi sijainti keskellä mannerta on hankala. Illalla myös lämpötilat ovat maltillisemmat heinäkuun loppupuoliskolla.
Isoin muutos onkin sitten Sonomasta Laguna Secaan siirtynyt finaali, joka ajetaan 22. syyskuuta.
Mitä muuta? Niin sanottua suurta yleisöä varmasti eniten kiinnostava aihe eli Fernando Alonso. http://classic.autosport.com/news/report.php/id/139518
Alonso ei ole ajamassa täyttä kautta sarjassa, eikä se ole koskaan ollut vaihtoehto. Näin siis McLarenin Indy-projektin siirtymisellä ei ole vaikutusta Alonson omiin suunnitelmiin.
Suomalaisia ei ole sarjaan vielä ainakaan hetkeen tuloillaan, sen sijaan pohjoismaista väriä sarjaan tuo Indy Lightsista, Formula E:stä, Super Formulasta ja Super GT:stä kokemusta hankkinut Felix Rosenqvist numerolla 10. Kokenut kettu siis ja täydestä kaudesta on nyt tehty sopimus Chip Ganassin kanssa https://www.indycar.com/News/2018/09/09-28-Ganassi-signs-Rosenqvist-for-2019
E: Yritin koota mahdollisimman kattavasti aikaisempia kausiketjuja
2018 Verizon IndyCar Series
2017 Verizon IndyCar Series
2016 Verizon IndyCar Series
2015 Verizon IndyCar Series
Splitin aikaisiakin on vielä haun päässä
2008 IndyCar World Series
2007 Indy Racing League
2007 Champ Car
2006 Indy Racing League
2005 Champ Car
2005 Indy Racing League
2004 CART
2004 Indy Racing League
CART Miami 2003
CART Brands Hatch 2003
2003 CART
Viimeksi muokattu: