Keskiviikon tulokset:
1. George Russell, Mercedes, 1.29,029, 101 kierrosta
2. Sergio Perez, Racing Point/Mercedes, +0,066, 60
3. Sebastian Vettel, Ferrari, +0,290, 102
4. Carlos Sainz Jr., McLaren/Renault, +0,766, 20
5. Daniil Kvyat, Toro Rosso/Honda, +0,882, 111
6. Mick Schumacher, Alfa Romeo/Ferrari, +0,969, 70
7. Alexander Albon, Toro Rosso/Honda, +1,008, 143
8. Lance Stroll, Racing Point/Mercedes, +1,020, 35
9. Dan Ticktum, Red Bull/Honda, +1,827, 134
10. Romain Grosjean, Haas/Ferrari, +1,874, 86
11. Fernando Alonso, McLaren/Renault, +1,977, 69
12. Pietro Fittipaldi, Haas/Ferrari, +2,180, 48
13. Lando Norris, McLaren/Renault, +2,274, 72
14. Jack Aitke, Renault, +2,471, 103
15. Nicholas Latifi, Williams/Mercedes, +3,169 100
Toivottavasti mainitsemasi moottori tieto pitää paikkaansa!Honda tuomassa Bakuun uuden patin, jossa 20 kaakkia enämpi.
Neweyn suunnittelumokaa aerossa ei vielä saada korjauttua.
Ok, sanktio tulee ilmeisesti vasta kiintiön ylityksistä siis.Eihän tuosta vaihdosta nyt mitään rangaistusta tule.
No näinhän se menee. Taitaa suurin osa komponenteista olla 3 kpl/kausi, mutta ainakin ECU ja MGU-H vain kaksi per kausi.Ok, sanktio tulee ilmeisesti vasta kiintiön ylityksistä siis.
It appears that a desire on Alonso's part to keep his options open for next year doesn't fit with Toyota's need to get its driver line-up in place for a season that is only four and half months away.
Ei kai tuossa mitään dramaattista ole? Äijä on tilanteessa, missä voi melkein valita missä ajaa F1:sten ulkopuolella, joten en ihmettele ratkaisua yhtään. WEC on nähty ja voitettu LeMans, joten uusiin haasteisiin. McLarenille lienee tuoli avoinna ja tiedä vaikka olisi esisopimus jo kaudesta 2020.Tiimille omistautuva jätkä :thumbup: Ei maistu ajaa perällä eikä kärjessä. Kaikilla kärkitiimeillä kuitenkin formuloissa junnuohjelmat sen verran vahvat (jopa Mersulla) että ei edes Alfonso mahdu sinne väliin