Eipä tuossa mitään ollut tehtävissä, veikkaan renkaiden olleen lopussa. Lämmöt autossa myös korkealla moottorissa.Kohteliaasti avasi oven sisäpuolelle ohitusta varten.
Eipä tuossa mitään ollut tehtävissä, veikkaan renkaiden olleen lopussa. Lämmöt autossa myös korkealla moottorissa.Kohteliaasti avasi oven sisäpuolelle ohitusta varten.
Vauhti on nykyään yhtä säätöpeliä. Hamilton nosti yhdessä vaiheessa vauhtia, kun stintin alussa säästi renkaita. Alkukaudesta Bottas körötteli yhdessä kisassa hidasta vauhtia, kunnes sai tiedon jonkun kuskin ongelmista, sen jälkeen vauhti nousi ihan älyttömästi. Taas oli sellainen kisa, että nippa nappa säilyi sijoitus. Eipä Hamiltonkaan nopea ollut missään vaiheessa.Bottaan vauhti jätti taas paljon kysymysmerkkejä. Vähän sellainen kutina jäi, että Hamiltonilla hajosi jotain osumassa ja se hidasti jonkin verran. Jostain pitää nyt löytyä lisää kisavauhtia, mutta mistä? Vale puhuu kovasta työnteosta, mutta tulokset sen kun heikkenee.
Veikkaan Hondan virittäneen moottorin äärimmilleen kotikisassa. Liekö jäljellä enää voimalähteestä mitään. Toisekseen, väsynyt läppä. Pyöriiköhän tuokin 10v foorumeilla, kuten Alonson muutkin.
Tottahan tuokin on. Paul Ricardilla Pirelli sanoi, että rengas kestää kunnolla kisaamista, mutta samaa tuttua säästämistä se oli sielläkin.Vauhti on nykyään yhtä säätöpeliä. Hamilton nosti yhdessä vaiheessa vauhtia, kun stintin alussa säästi renkaita. Alkukaudesta Bottas körötteli yhdessä kisassa hidasta vauhtia, kunnes sai tiedon jonkun kuskin ongelmista, sen jälkeen vauhti nousi ihan älyttömästi. Taas oli sellainen kisa, että nippa nappa säilyi sijoitus. Eipä Hamiltonkaan nopea ollut missään vaiheessa.
Sellasta se on kun tuomarit vaihtuu. Hankalahan noita päätöksiä on tehä. Verstappen oli sisällä ja autot oli rinnan. Kyllä Leclerc tiesi mikä on lopputulema jos kaveri kääntää mutkaan apexin kohdalla, ei sillä ollu muuta vaihtoehtoa kuin lähteä hakemaan penalttia.Sääntöjen mukaan tuosta pitäisi tulla penaltia Maxille, mutta ei ne uskalla vaikka pitäisi olla tasainen linja kisasta toiseen.
En kyllä mitenkään pysty arvostamaan moista kilvanajoa. Mielummin katson kun mennään rintarinnan mutkissa ja arvostetaan kilpakumppania jättämällä tila, kuten esimerkiksi Räikkönen vs Schumacher taisteluissa on useammankerran tapahtunut. Se on oikeaa kilvanajoa.En pidä Maxista millään lailla, 100% ärsyttävä kaveri kaikin puolin, mutta noin pitää ohittaa. Päättäväisesti, aggressiivisesti ja niin että vastustaja
nujerretaan siihen. Tuollaista "tappamisen meininkiä/taitoa" soisi myös suomikuskeilla olevan, ei väliä kulkeeko auto vai ei, suurilla palleilla ne kisat voitetaan.
Kyllä, näin totesi haastattelussa.Eipä tuossa mitään ollut tehtävissä, veikkaan renkaiden olleen lopussa. Lämmöt autossa myös korkealla moottorissa.
Vähän samalla kantilla olen itsekin. Sky'n selostamossa oli menossa mentaaliakrobatian edistynyt kurssi, kun selostajat Hornerin kanssa selittelivät, että Verstappenin kolarointi oli ok, koska ulkopuolella oleva kuski nyt vaan ei saa pitää linjaansa vaan hänen täytyy luovuttaa "jossain kohtaa".En kyllä mitenkään pysty arvostamaan moista kilvanajoa. Mielummin katson kun mennään rintarinnan mutkissa ja arvostetaan kilpakumppania jättämällä tila, kuten esimerkiksi Räikkönen vs Schumacher taisteluissa on useammankerran tapahtunut. Se on oikeaa kilvanajoa.
Bottas ei tosiaan voinut käyttää moottoristaan huipputehoja, koska kisa meni moottorin jäähdyttelyyn. No, Silverstonessa palataan marssijärjestykseen. Mercedes dominoi ja muut vikisee.Safety moodilla Mersu ajoi Bottaan mukaan. Ylilämpeämisongelmia.
Vielä kun kerrot, että minkä sääntöpykälän mukaan.Selvä penalti.
Eiköhän ne lähetä johonkin yhdyskuntapalveluun kesälomalla.Sääntöjen mukaan tuosta pitäisi tulla penaltia Maxille, mutta ei ne uskalla vaikka pitäisi olla tasainen linja kisasta toiseen.
Verstappen ei jättänyt tilaa Leclercille.Vielä kun kerrot, että minkä sääntöpykälän mukaan.