No onko sulla, kun määräät toimintatavat?Jos sitä monen ketjun paskaa yritetään tyrkyttää, niin alan itse perustaa viralliset ketjut ja vain yhden per kisa.
No onko sulla, kun määräät toimintatavat?Jos sitä monen ketjun paskaa yritetään tyrkyttää, niin alan itse perustaa viralliset ketjut ja vain yhden per kisa.
Kannatetaan, perustellaa monta eri ketjua ja jengi voi muodostaa kuppikuntiaVitunko takia tuota pitää edes kysyä, kun jo palautepuolella on käsitelty homma, että ainoastaan Hartsa inttää useiden ketjujen puolesta ja kaikki muut haluavat yhden ketjun. Jos sitä monen ketjun paskaa yritetään tyrkyttää, niin alan itse perustaa viralliset ketjut ja vain yhden per kisa. Voitte sitten kaksistaan postailla niihin muihin toikkeihin. Ei täällä ole kellään auktoriteettia sanella ketjujen perustamisesta, joten tehkää mitä haluatte ja muutkin voivat tehdä mitä haluavat.
Kannatan kahden topikin mallia, mutta aika sama onko niitä enemmän tai vähemmän. Erilliselle jälkihöyryketjulle ei mielestäni ole tarvetta. Sopivat kisakommenttien jatkoksi. Esim.: ennakko (harjoitukset ja aika-ajot), kilpailu (kilapilu ja jälkihöyryt).Kisa topicien muutoksia kun on nyt tehty niin mitä ajatuksia ?
Jatketaanko tällä yhden linjalla vai palataanko vanhaan ?
Kuulostaa loogiselta!Kannatan kahden topikin mallia, mutta aika sama onko niitä enemmän tai vähemmän. Erilliselle jälkihöyryketjulle ei mielestäni ole tarvetta. Sopivat kisakommenttien jatkoksi. Esim.: ennakko (harjoitukset ja aika-ajot), kilpailu (kilapilu ja jälkihöyryt).