Forcing another driver off the track.Ja säännön numero?
Article 15 of the FIA International Sporting Code and Article 9.1.1
Forcing another driver off the track.Ja säännön numero?
Millä oikeudella Verstappen saa ajaa ajolinjaa ja Leclerc ei. Ovat rinnakkain kaarteessa. Annanpa tuohon sääntöpykälä!!Meinaan. Ei ole sellaista sääntöä, ettei ajolinjaa saisi ajaa. Mutta edelleen, numeroa kehiin.
Ferrari omistaa Giovinazzin tallipaikan eikä heillä ole mitään kiirettä korvaamaan häntä. Tänään oli ainakin kierrosaikojen perusteella sellainen fiilinki, että Kimi jopa pidätteli Giovinazzia. Ero oli pitkään parin sekunnin luokkaa ja kierroksella ohittavien tullessa takaa käväisi jopa puolessa sekunnissa.Giovinazzi ajoi erinomaisen kisan. Pelastiko tallipaikkansa? Viimeiset aika-ajot ovat olleet ihan hyviä, nyt onnisti kisassakin.
Jep Antonio veti hyvin toisin kuin Gasly. Uskon että Red Bull ajattaa samantasoisia autoja ja kun toinen voittaa ja toinen jää ties mihin, niin väkisin tulee sellainen olo että Strollkin pärjäisi paremmin.Giovinazzi ajoi erinomaisen kisan. Pelastiko tallipaikkansa? Viimeiset aika-ajot ovat olleet ihan hyviä, nyt onnisti kisassakin.
No voi jösses. Päätöksestä voi valittaa noiden perusteella.Forcing another driver off the track.
Article 15 of the FIA International Sporting Code and Article 9.1.1
No kyllä Ferraria kiinnostaa myös tallipisteet, jotka vaikuttaa paljon konserni joutuu lompakkoa raottamaan.Ferrari omistaa Giovinazzin tallipaikan eikä heillä ole mitään kiirettä korvaamaan häntä.
Kerroin sinulle jo ensimmäisessä viestissäni, minkä säännön nimissä Vetteliä Kanadassa rankaistiin. Numero on sivuseikka, se ei vaikuta pykälän tulkintaan. Voit mennä itse etsimään numeron sääntökirjasta, koska tiedät jo pykälän nimen.No kun ei kukaan kerro.
Alfa Romeo eli siis Ferrari eli kai Fiat-konserni on vain Sauber-tallin sponsori. Tuskin he sen enempää alkavat maksaa, vaikka Sauberilta muutama miltsi katoaisi MM-sijoituksen perusteella. Tallin omistavat edelleen sveitsiläisen sijoitusyhtiön pomot.No kyllä Ferraria kiinnostaa myös tallipisteet, jotka vaikuttaa paljon konserni joutuu lompakkoa raottamaan.
Ei se ole sivuseikka jos sellaista sääntöä ei ole.Kerroin sinulle jo ensimmäisessä viestissäni, minkä säännön nimissä Vetteliä Kanadassa rankaistiin. Numero on sivuseikka, se ei vaikuta pykälän tulkintaan.
Kerroin sinulle jo ensimmäisessä viestissäni, minkä säännön nimissä Vetteliä Kanadassa rankaistiin. Sääntö on siis olemassa, lopeta tuo sekoilu.Ei se ole sivuseikka jos sellaista sääntöä ei ole.
Sitten sen voi varmaan näyttää mistä se sääntö löytyy.Kerroin sinulle jo ensimmäisessä viestissäni, minkä säännön nimissä Vetteliä Kanadassa rankaistiin. Sääntö on siis olemassa, lopeta tuo sekoilu.
Alfa brändiä mainostetaan ja talli on täysin Ferrarin talutusnuorassa, joten en olisi niin varma. Jos suhde on vain sponsorin tasoa, miksi teknistä henkilökuntaa siirrellään ristiin. Nyt huhutaan, että tallipäällikkö siirtyy Ferrarille?Kerroin sinulle jo ensimmäisessä viestissäni, minkä säännön nimissä Vetteliä Kanadassa rankaistiin. Numero on sivuseikka, se ei vaikuta pykälän tulkintaan. Voit mennä itse etsimään numeron sääntökirjasta, koska tiedät jo pykälän nimen.
Alfa Romeo eli siis Ferrari eli kai Fiat-konserni on vain Sauber-tallin sponsori. Tuskin he sen enempää alkavat maksaa, vaikka Sauberilta muutama miltsi katoaisi MM-sijoituksen perusteella. Tallin omistavat edelleen sveitsiläisen sijoitusyhtiön pomot.
Tässä olen nyt Wikipedian ja muistin varassa mutta itseasiassa Rosberg sai kisan jälkeen 10s aikarangaistuksen ( joka ei vaikuttanut tuloksiin) ja 2 rangaistus pistettä. Tosin tuo tilanne oli ehkä vielä astetta härskimpi kun Verstappen - Leclerc Rosberghan valutti melkein suoraan ajaen lähes kokonaan ulos radalta ilman mitään aikomustakaan kääntää sisään, ja pakotti hamiltoninkin ajamaan suoraan ulos radalta, missä yhteydessä Rosbergin etusiipi otti osumaa. Muistaakseni Rosberg vielä selitti radioon että eturenkaat oli lukossa enkä saanut kääntymään tms. mikä lienee aika helppo todentaa datasta.Muistelen tässä kohti myös Itävallan GP:tä vuodelta 2016. Tuolloin Hamilton teki samassa mutkassa liikkeen Rosbergia vastaan mutta niin päin, että Rosberg puolusti sisäpuolelta ja Hamilton hyökkäsi ulkoa. Rosberg valutti Verstappenin tavoin pitkäksi mutta Hamilton tylysti käänsi päälle lopulta rikkoen Rosbergin etusiiven. Tilannetta ei kai edes tutkittu eikä siitä ainakaan tullut rangaistuksia. Ehkä Leclercinkin olisi pitänyt sitten vain kuitata Verstappenilta siipi irti ja nautiskella matkalla voittoon.