Oikarisen mukaan perustuu kierrosaikoihin ja arvailuihin.Ois kiva tietää mistä ne repii noi kulutusprosentit renkaille? Tulee Gran Turismo mieleen.
Minusta se tuntuu ihan turhalta tiedolta muutenkin. Prosenttiluku ei kerro mitään renkaan suorituskyvystä. Siihen Pirelli taas ei olisi suostunut, että ruudussa lukisi, kuinka monta sekuntia hitaampi rengassetti on milläkin kulutuksen tasolla referenssiin verrattuna. Huonoa pr:ää.Ois kiva tietää mistä ne repii noi kulutusprosentit renkaille? Tulee Gran Turismo mieleen.
No ei ainakaan mua harmita/vituta/potuta. Enkä varmaan ole ainoa.Porukkaa siis vituttaa kun Hamilton otettiin sisään ja Valtteri voitti? No vain Suomessa tämäkin on mahdollista.
No minua vain ihmetyttää. Tasavertaisella taktiikalla Bottas toki olisi voittanut ja voitti nytkin. Hamiltonilta silti vietiin mahdollisuus voittoon näennäisesti tiimin puolelta, eikä hänelle oikeastaan edes kerrottu sitä. Jos keskimmäistä stinttiä olisi venytetty pidemmälle ja annettu hänelle suurempi rengasetu suhteessa Vetteliin, niin ainakin kaksoisvoitto olisi Mersulle ollut mahdollisuus.Porukkaa siis vituttaa kun Hamilton otettiin sisään ja Valtteri voitti? No vain Suomessa tämäkin on mahdollista.
Ihmetyttää vain, todella outo ratkaisu.Porukkaa siis vituttaa kun Hamilton otettiin sisään ja Valtteri voitti? No vain Suomessa tämäkin on mahdollista.
Yhtä lapanen Kubica olisi, vaikka käsi toimisikin sataprosenttisesti. Lähes kymmenen vuoden tauon jälkeen ei kukaan ole entisellään. Kubica tuskin pärjäisi edes F2:ssa.Mitähän tuolla gridin perällä tapahtui? Kubica oli puolitoista minuuttia tallikaverinsa perässä kisan lopussa. Joo joo, hän starttasi varikolta ns. vara-autolla, mutta siitä huolimatta ihan helvetin huono suoritus. Kyllä minä laitan sen yksikätisyyden piikkiin. Kuten Anthony Davidson sanoi, niin Suzuka on "ultimate driver track"; jopa Spa'ta ja Silverstonea kovempi.