Kilpailujen aikatauluissa ei suuria muutoksia.
https://www.motorsport.com/f1/news/2020-race-starts-time-announced/4650047/
https://www.motorsport.com/f1/news/2020-race-starts-time-announced/4650047/
Sergio Perez believes his Racing Point team has more room to grow than any other outfit in Formula 1, having been hindered by its 2018 crisis this past season.
Kyllä Racing Pointilla on nähdäkseni ihan oikeat mahdollisuudet tehdä hyvää nousua. Onhan Force India tehnyt todella hyvää työtä viimeisimpinä vuosinaan matalaan budjettiin nähden. Nyt on rahoitus kunnossa ja ilmeisesti muutenkin hyvä jatkuvuus tallissa eikä lie suuria muutoksia ole noista menestyneemmistä vuosista tapahtunut tallin sisällä ainakaan negatiiviseen suuntaan. Ihan ymmärrettävää, että parina viime vuonna ympärillä ollut ylimääräinen härdelli omistajanvaihdoksineen on vaikuttanut tallin suorituksiin, mutta en näe etteikö talli voisi nyt tilanteen vakiinnuttua hyvinkin jälleen nousta.Ainahan näistä uskoon tulleista uutisoidaan ikään kuin se olisi jotenkin merkityksellistä.
Whoever is in F1 is privileged. Of course, you have some duties.
When I was in other positions [as Ferrari team principal], I was working 18 hours every day, seven days, six or seven days a week, because I had passion, I wanted a result.
Then of course, the family, if you have a beloved family, they will understand. And you don't do that for all your life.
Believe me, I do a lot in the other activities in my life, where I see people, if they are blessed, they get $30 a month, in certain countries. So we should not forget that.
Joo kyllä melkoiseksi tusinatavaraksi Grand Prix ollaan jo päästetty. Sama vaivaa monia lajeja että pelejä/kisoja niin helvetisti.Kisakalenteria kun halutaan laajentaa aina 25 kisaan asti, niin Jean Todt on alustavasti käynyt haukkumassa huolestuneet F1-inssit laiskoiksi ja pitkistä työpäivistä valittavien inssien puolisot kevytkenkäisiksi. Koska hän itse teki Ferrari-pomona pitkää päivää miljoonien vuosipalkalla, niin pitäisi myös normaalin rividuunarin palkkapussia nauttivan insinöörin pitää itseään "etuoikeutettuna" tai gtfo. Kehitysmaissa jotkut tekevät töitä 30 dollarin kuukausipalkalla. Ja työurahan kestää muutenkin vain 40–50 vuotta, ei koko elämää.
Tuohan on jo paljon enemmän kuin 30$ kuukaudessa, riittääköhän tähän palkitsemiseen edes 7 päiväinen työviikko.Tekeekö Todt jo vaalityötä, jotta pääsisi EK:n duuniin kurjistamaan ihmisten elämää?
Suomesta sais näitä 9€/vrk työllistettäviä keijoja päivätöihin.
Bernien mielestähän F1 pärjäisi kokonaan ilman Eurooppaa. Ei tämä nyt yhtään huonompi tilanne ole kuin Bernien aikanakaan.Suunnittelevat Saudi-Arabian GP:tä. Lopetetaan ajaminen Saksassa ja annetaan kisoja fasisti maille. Mulla on Bernietä ikävä. Luulin etten ikinä ajattelisi näin.
Varmaan bluffiakin, eikä oikeasti ihan tuota mieltä. Sai ehkäs sitten kiristettyä kisahintoja. Mutta nyt tuota paskaa ollaan toteuttamassa :thumbdownBernien mielestähän F1 pärjäisi kokonaan ilman Eurooppaa. Ei tämä nyt yhtään huonompi tilanne ole kuin Bernien aikanakaan.
Stroll ostaa Mercedeksen ja brändää sen Aston Martiniksi. Ei kai oikeasti linkin klikkaaminen noin vaikeaa voi ollaMitähän tuossa laatutekeleen linkissä nyt sitten on?
Jotain hatusta vedettyä puppua taas?
Ai sitä Bernietä joka antoi kisat mm. Kiinalle, Bahrainille, Venäjälle ja Abu Dhabille?Suunnittelevat Saudi-Arabian GP:tä. Lopetetaan ajaminen Saksassa ja annetaan kisoja fasisti maille. Mulla on Bernietä ikävä. Luulin etten ikinä ajattelisi näin.
Vaikuttaa kalliilta harrastukselta.. Ihan helvetisti menisi rahaa, jos huipulla olisi tarkoitus pysyä, mutta saakohan sponsoroinnista ym. lähellekään kaikkea takaisin... ?Stroll ostaa Mercedeksen ja brändää sen Aston Martiniksi. Ei kai oikeasti linkin klikkaaminen noin vaikeaa voi olla
Tuon jutun luin jostain ulkomaiselta sivustolta myös, en katsonut alkuperäistä lähdettä.
Ainakin menettää nimenvaihdoksessa Mercedeksen tv-miljoonat kai. Kalliiksi tulee jos tarkoitus on huipulla pysyä. Mutta mitä Stroll tekisi kahdella keskitason tallilla? Saatan kyllä uskoa Mercedesin vetäytymisen rungonvalmistajana, koska McLaren halusi takaisin kilpailemaan voimanlähdevalmistajan ykkösasemasta.Aston Martin lienee joku marginaali tuote... ei sillä pitkälle rahoiteta... kai.. ?
Menettikö Toro Rosso ensi kaudelle siis miljoonat? Jos muut tallit hyväksyvät, miljoonia ei menetä.Ainakin menettää nimenvaihdoksessa Mercedeksen tv-miljoonat kai. Kalliiksi tulee jos tarkoitus on huipulla pysyä. Mutta mitä Stroll tekisi kahdella keskitason tallilla? Saatan kyllä uskoa Mercedesin vetäytymisen rungonvalmistajana, koska McLaren halusi takaisin kilpailemaan voimanlähdevalmistajan ykkösasemasta.
:edit: Lisäksi Mercedekselle on huonoa mainosta kun pilaavat urheilun voittamalla kaiken joka vuosi.