Ei oo ees paikan päällä, tai sitten Lappi lähti toiseen kertaan pätkälle.Onko muilla WRC+ liven kuva ja ääni synkassa? Mulla ainakin tulee ääni ihan reippaasti kuvaa edellä...
Ei oo ees paikan päällä, tai sitten Lappi lähti toiseen kertaan pätkälle.Onko muilla WRC+ liven kuva ja ääni synkassa? Mulla ainakin tulee ääni ihan reippaasti kuvaa edellä...
Kannattaa katsoa Areenasta, parempi kuvanlaatu ja vähemmän ärsyttävä selostusOnko muilla WRC+ liven kuva ja ääni synkassa? Mulla ainakin tulee ääni ihan reippaasti kuvaa edellä...
Fourmaux talvihorroksessa?Gryazin ihan yössä, Tidemandkin päiväunille menossa.
Tuli alussa hienosti, ohjelmaa tai välitykset?Fourmaux talvihorroksessa?
Mä en taas näe mitään samaa noihin Tai etenkin teiden pinnat on noissa kisoissa ihan erilaiset. Walesissa on varta vasten metsätöitä varten rakennettua liuskekivi(?) murskepohjaista väylää joka menee syyssateilla mutaiseksi, taas Australiassa on kova pohja jonka päällä kuulalaakerisoraa. Viron pikkutiet on samantyyppistä kuin Jyskälässä Lankamaa, eli ojia ei ole ja tie on saatettu vaan tehdä puskutraktorilla hiekkaiseen maahan. Tämän seurauksena sivussa on penkat ja tie on pehmeää kun varsinaisia pohjia ei ole tehty. Eilen Otepään pätkällä kuvattiin tietä ennen toista vetoa ja siellä seassa oli multaa ja puunjuuriakin.Mä en vaan pääse yli siitä että toi oranssi sora tuo mieleen Australian/Uuden-Seelannin rallit. Välillä tulee taas Wales-vibat kun mennään noissa lehtimetsissä.
Tuotantoasi lukeneena arvostan ilman muuta analyysisi korkeamalle kuin mun tuntemukset Walesin kohdalla tarkoitin ensisijaisesti miljöötä, en lainkaan tietä.Mä en taas näe mitään samaa noihin Tai etenkin teiden pinnat on noissa kisoissa ihan erilaiset. Walesissa on varta vasten rakennettua liuskekivi(?) murskepohjaista joka menee syyssateilla mutaiseksi, taas Australiassa on kova pohja jonka päällä kuulalaakerisoraa. Viron pikkutiet on samantyyppistä kuin Jyskälässä Lankamaa, eli ojia ei ole ja tie on saatettu vaan tehdä puskutraktorilla hiekkaiseen maahan. Tämän seurauksena sivussa on penkat ja tie on pehmeää kun varsinaisia pohjia ei ole tehty. Eilen Otepään pätkällä kuvattiin tietä ennen toista vetoa ja siellä seassa oli multaa ja puunjuuriakin.
Aivan. Vaikea verrata kun Wales on aina ajettu niin syksyllä että on ruska päällä ja lehtiä putoilee puista. Sanoisin myös, että siellä on enemmän valtavia vanhoja puita hyvin hoidetuissa metsissä, Virossa enemmän vesakkoa ja nuorta metsääTuotantoasi lukeneena arvostan ilman muuta analyysisi korkeamalle kuin mun tuntemukset Walesin kohdalla tarkoitin ensisijaisesti miljöötä, en lainkaan tietä.
I rest my caseAivan. Vaikea verrata kun Wales on aina ajettu niin syksyllä että on ruska päällä ja lehtiä putoilee puista. Sanoisin myös, että siellä on enemmän valtavia vanhoja puita hyvin hoidetuissa metsissä, Virossa enemmän vesakkoa ja nuorta metsää
Tuo ojattomuus itselläkin on pistänyt silmään, eestiläiset tienrakentajat ei niitä pahemmin näköjään kaivele. Monessa paikkaa ei ole edes vastapenkkaa vaan tien reunat tasaiset. Harkkoja onkin sitten paikoitellen joka mutkassa ettei leikattaisi aivan poskettomasti. Sit toisaalta vaikka vähän menee leveäksi niin ei aina heti ole oja vastassa. Tosin Katsuta tais löytää sen Viron ainoan ojan...Mä en taas näe mitään samaa noihin Tai etenkin teiden pinnat on noissa kisoissa ihan erilaiset. Walesissa on varta vasten metsätöitä varten rakennettua liuskekivi(?) murskepohjaista väylää joka menee syyssateilla mutaiseksi, taas Australiassa on kova pohja jonka päällä kuulalaakerisoraa. Viron pikkutiet on samantyyppistä kuin Jyskälässä Lankamaa, eli ojia ei ole ja tie on saatettu vaan tehdä puskutraktorilla hiekkaiseen maahan. Tämän seurauksena sivussa on penkat ja tie on pehmeää kun varsinaisia pohjia ei ole tehty. Eilen Otepään pätkällä kuvattiin tietä ennen toista vetoa ja siellä seassa oli multaa ja puunjuuriakin.
Joo kirjotin vissiin blogiinkin että tolla tiellä oli syvät ojat. Tuli mieleen Halisen/Ässämäen EK siitä, pitkiä mutkia metsätiellä ja syvät ojat. Oli muuten ehkä koko rallin nätein tieosuus eikä tainnut edes mennä pahasti uralle toiselle vedolle.Tuo ojattomuus itselläkin on pistänyt silmään, eestiläiset tienrakentajat ei niitä pahemmin näköjään kaivele. Monessa paikkaa ei ole edes vastapenkkaa vaan tien reunat tasaiset. Harkkoja onkin sitten paikoitellen joka mutkassa ettei leikattaisi aivan poskettomasti. Sit toisaalta vaikka vähän menee leveäksi niin ei aina heti ole oja vastassa. Tosin Katsuta tais löytää sen Viron ainoan ojan...
Tästä otettiin puhallettava hyppymainos pois, kun oli pitkin pituuttaan tukkimassa tien jonkun ennakkoauton tullessa. Sen vierestä linjatessa tultiin mainosaidan viereen alas, eli yhtään reunemmasta ei enää vois...Neuville liian ahnaalla linjalla hyppyyn, mainos lähti mukaan. Ei haitanne.