Pienellä viiveellä, mutta kommentoin silti. Maa tulee listalle kotiosoitteen mukaan, lisenssin olen aina ostanut AKK:sta. Meidän poppoosta Maxime Soulet on Bentleyn monivuotinen tehdaskuljettaja ja mm. Bathurstin 12-tunnin kisan voittaja alkuvuodelta, John ja Janine taas rehellisiä amatöörejä.Palttala näemmä kisaa belgialaisella lisenssillä, tai ainakin entry-listassa hänen on sellaiseksi merkitty. Lieneekö kolme muuta autokunnan kuljettajaa minkäänlaisia tekijöitä vai ihan vappuhanskoja? Osanottajaluettelosta ei kovin montaa tuttua nimeä näytä löytyvän.
Moottoriurheilun laajempaa kuvaa ei tulla koskaan suomessa ymmärtämään. Monet alkavat heti ihmettelemään, jos puhun jostain kestävyyskisoista tai muista f1:sten ulkopuolisista autoluokista.https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/c788775b-ec77-4d98-a1de-f1b72621bd3d?fbclid=IwAR1oAQGCLaWjFmw7gx07w9MTIyEJSm3FcUX9hqwBUj04amQ7RDCmnpYvmZkHyvä esimerkki uraa voi luoda muuallakin kuin F1:ssä, varmasti jokaisella kuskilla on kuitenkin päätavoitteena päästä ajohommiin, joista saa rahaa. Open Wheel puolella siihen ohuet mahdollisuudet, kun taas touring-gt ja proto puolella löytyy enemmänkin paikkoja
Toissa vuonna VM:ssä aiheesta oli juttua jonkun verran, kuten myös 10v sitten AKK:n lehdessä Palttalan mietteitä
Näytä liitetiedosto 299Näytä liitetiedosto 300