GT/Protot 2020

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18061
Tulevana viikonloppuna käynnistyy tuttuun tapaan taas Dubain 24h kisa, suomalaiskuljettajista siellä mukana ovat Patrick Kujala, Jukka Honkavuori, Antti Buri, ja Kari-Pekka Laaksonen.

Entry list - Stream
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1300
Sijainti
Home
Rory Penttinen osallistuu LMP3 kalustolla tänä vuonna Michelin Le Mans Cupiin yhdessä tiimikaverinsa Matthias Kaiserin kanssa, tiiminä GRAFF Racing.
 

IntriguingMan

Flying debris
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
3068
Sijainti
Lohja
Melko tukeva johto Cadillaceilla, järjestys Kobayashi, Barbosa, Albuquerque. Ton Vilander näyttäisi pitelevän GTLM:n kakkospaikkaa.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
391
Sijainti
EP
Kymmenen tuntia jäljellä ja Krohnin autokunta johtaa GTLM-luokkaa. Vilanderin poppoo taasen on kolmantena GTD-luokassa. :thumbup:
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
391
Sijainti
EP
Kisa loppuu näillä minuuteilla. Jesse puikoissa ja he johtavat gtlm-luokkaa. Porsaat takana reilun 10 sekan päässä. Nyt saa tuulettaa! Vai saako..?
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
3990
Sijainti
Event horizon
Oliko Vilanderin autokunnalla jotain sormenvoiteita vai onko Fefe vaan liian hidas kilpailemaan luokkavoitosta tai edes kärkisijoista? Vai onko nää kolme muuta autokunnan jäsentä jotain rikkaita "herrasmieskuljettajia"?
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
3226
Sijainti
Helsinki
Oliko Vilanderin autokunnalla jotain sormenvoiteita vai onko Fefe vaan liian hidas kilpailemaan luokkavoitosta tai edes kärkisijoista? Vai onko nää kolme muuta autokunnan jäsentä jotain rikkaita "herrasmieskuljettajia"?
Vilanderin autokuntaan kuuluivat Alessandro Balzan, Jeff Westphal sekä Cooper MacNeil. GTD:ssä on enemmän herrasmieskuskeja kuin GTLM:ssä.
 

IntriguingMan

Flying debris
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
3068
Sijainti
Lohja
Ja GTLM:ssä säännöt eivät edellytä yhtä herrasmiestä, kuten GTD:ssä.

Mitä tulee Ferrariin, 458:n jälkeen merkki on jäänyt vähän sinne ynnä muut -osastolle, vaikka Pirelli-sarjassa Vilanderin tiimi mestaruuteen 2018 ajoikin. Sekä Euroopassa että Amerikassa kärkisijat menevät ihan muun merkkiselle autoille.

Japanissakaan ei GT300-luokassa Ferrari tunnu kelpaavan kenellekään.
 
Viimeksi muokattu:

jupoh

Huuhaa
Liittynyt
21.4.2005
Viestit
60
Sijainti
West Coast Custom
Ja GTLM:ssä säännöt eivät edellytä yhtä herrasmiestä, kuten GTD:ssä.

Mitä tulee Ferrariin, 458:n jälkeen merkki on jäänyt vähän sinne ynnä muut -osastolle, vaikka Pirelli-sarjassa Vilanderin tiimi mestaruuteen 2018 ajoikin. Sekä Euroopassa että Amerikassa kärkisijat menevät ihan muun merkkiselle autoille.

Japanissakaan ei GT300-luokassa Ferrari tunnu kelpaavan kenellekään.
Eikä BOP ainakaan tilannetta ole helpottanut. Alla lainaus Tonin postauksesta:

"I woke up a bit angry after Daytona 24h. The whole body hurts and something is bothering me more than usually. Some thoughts about this years race.
We came to the roar with a brand new Ferrari 488 GT3 Evo and we ran good the whole 3 days. So good that we even got some power taken away before the actual race. All drivers were happy and the confidence was high.

Would be interesting to see and analyze where the race winning cars were at the roar and how much speed they found miracously during the race!? I know it is almost part of the sport (unfortunately) but seems like there are no real improvements related to the BOP. And the reason why I am more upset than normal is because this time I really thought that we had a podium car or even a winning car.

Just before the 6h mark we were leading. We closed it in P2. Lap times were good. Some power O/S but the speed was there. I thought my 1.46.0 was a fast lap. Not true. When it was go time for our competitors their average was below 1.46 and fastest lap low 1.45!!! And on the straight line we had no chance to keep them behind. How the hell we got power taken away after the roar and now we have no speed and we are 0.8s of the pace??? Why and how did this happen?? And we even couldn't match the stint lenght of the leaders?
Balance of performance work is one the most difficult tasks to work on but it still hurst when you happen to be the one suffering.
I feel Lexus and Acura were more less like us. Others different planet.

Life goes on. Btw it is only racing.
Looking forward to the Sebring race and the rest of the season. I think we can have good results during the year.

Peace."
 

Jarppi

The Trulli Train
Liittynyt
30.4.2010
Viestit
1300
Sijainti
Home
Tuomas Tujula kilpailee alkavalla kaudella italialaisen VSR:n (Vicenzo Sospiri Racing) Lamborghinilla Italian Super GT -sarjan sprinttiosakilpailussa yhdessä japanilaisen Yuki Nemoton ja kolmen kuljettajan endurance-osakilpailuissa hollantilaisen Danny Kroesin kanssa.

Kalle Rovanperällä on haaveena ajaa tulevaisuudessa Nordschleifella kolmen tai kuuden tunnin kisa. VLN:ssa eli nykyisessä NLS:ssä olisi tuon mittapuun skaboja.
 
Viimeksi muokattu:

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
3226
Sijainti
Helsinki
Swiss watch brand Rebellion announced this morning that it will step away from all of motorsport activities following the 2020 Le Mans 24 Hours, meaning the team’s FIA WEC LMP1 program has just four races remaining.

The announcement implies, but doesn’t categorically state, that Rebellion will no longer be a part of the forthcoming Peugeot Sport FIA WEC hypercar effort. Said Rebellion CEO Calim Boudhadra: “I am convinced that the Peugeot Brand’s challenge in WEC will be a great success in the future, which I regret not being able to attend.”
https://racer.com/2020/02/13/rebellion-to-end-its-motorsport-involvement-after-le-mans/
 
Ylös