ITV:n streamin geoblokkaus on sen verran tehokas, että livenä taitaa olla mahdoton ilman proxy-kikkailuita.Onko kenelläkään tietoa mistä tuota BTCCtä voisi seurata livenä tai melkein livenä, menemättä aidan taakse paikanpäälle siis?
Jäin sarjaan hieman koukkuun viime kaudella, vaikka pääsinkin vain katselemaan kilpailut jälkilähetyksinä. Lähinnä kaluston luonne lähes katuautomaisina, ilman superauto hintaluokan kalustoa, teki itseeni vaikutuksen. Lähes näiden kaltaista kalustoa voisi kuvitella pystyvänsä rakentamaan tavallisista hatchback -autoista ratapäiväkäyttöön, toki ilman moottorinvaihtoja tai alustarakenteiden radikaalia modifiointia, jos pienemmällä budjetilla haluaa toimia.
Eikö osa autoista ole kuitenkin takavetoisia ja osa etuvetoisia? Siinä on jo merkittävempää eroa ajo-ominaisuuksissa ja alustan optimi säädöissäITV:n streamin geoblokkaus on sen verran tehokas, että livenä taitaa olla mahdoton ilman proxy-kikkailuita.
Muutenhan sarja on mielenkiintoinen seurattava ja kilpailu on todella tasaväkistä. Periaatteessahan autot ovat lähes samoja, koska etu -ja takapään apurunkoja myöten kaikki on speksattua ja moottorina voi käyttää myös automerkin oman moottorin sijasta "merkitöntä" TOCA-konetta.
Juu, vetotapa tosiaan on sama kuin siviiliautoissa, samoin akselivälit eli ihan täysiä "funny careja" nuo eivät ole, kuten vaikkapa Solution F -autot mitä STCC käytti ennen 2017(?) kautta.Eikö osa autoista ole kuitenkin takavetoisia ja osa etuvetoisia? Siinä on jo merkittävempää eroa ajo-ominaisuuksissa ja alustan optimi säädöissä
Akseliväleissä on myös käsittääkseni isojakin eroa ja se muuttaa mielestäni jonkin tietyn auton soveltuvuutta (samoin kuin vetotapa) tietynlaiselle radalle.
Olisi varmaan kiinnostavempaa ellei apurunkoja olisi standarisoitu, samoinkuin moottoreitakin aika pitkälle, mutta kilpailullisesti tasoittavana tekijänä tämä kyllä toimii oikein hyvin. Budjettien rajoittamiseen ihan olennainen seikka myös. Toki vakio-osat olisivat tietysti edullisempia.
Aero puoli näissä on myös mielestäni ihan kiitettävällä tasolla. Btw. onkohanpakokaasujen sivu-ulosoton ideana mahdollistaa toimivamman diffusorin toteutus?
Ei välttämättä kun nelivetoa ei sallita. Esim. Subaru Levorg ja Audi A4 oli takavetoisia.Juu, vetotapa tosiaan on sama kuin siviiliautoissa,
No, joo tämä unohtui. Neliveto taidettiin kieltää jo Super Touring -aikana, kun Frank Biela dominoi sarjaa?Ei välttämättä kun nelivetoa ei sallita. Esim. Subaru Levorg ja Audi A4 oli takavetoisia.