Hieno mallinnus. Joku on nÀhnyt todella vaivaa. Vahvistaa kyllÀ omaa nÀkemystÀ puhtaasta racing tilanteesta. Ja samaa mieltÀ taitaa olla suurin osa kuljettajista. NÀitÀ mallinnuksia ja hidastuksia katsellessa tuppaa unohtumaan, ettÀ kaverit vetÀÀ 200-300km/h vauhtia, jossa reagointiajat on aika marginaaliset. Molemmat tiesivÀt riskit ja Hamilton oman peliliikeen myötÀ oli sisÀpuolella, joten 10s rangaistus oli mielestÀni turha.
Tuomarilinja on lÀhtenyt selkeÀsti vÀÀrÀÀn suuntaan. ItÀvalta oli jo 5s. rangaituksineen tÀyttÀ pelleilyÀ. Ja kun tuolle tulkintalinjalle on lÀhdetty loppua ei nÀy, sekÀ pÀÀtöksiin vaikuttamis mahdollisuuden sen kun kasvaa.
MikÀ tuossa on, niin vaikeaa?! Kaverin kylkeen ei saa kÀÀntÀÀ ja se kyllÀ nÀkyy helposti datasta. Jos taas kurvin ulkopuolelta loppuu tila, niin silloin ei pidÀ olla siellÀ. Tuomareilta vaaditaan nyt kyllÀ ryhtiliike, jossa ylimÀÀrÀiset pelivarat olisi syytÀ poistaa. Saapa nÀhdÀ, taitavat tehdÀ homman itselle entistÀ vaikeammaksi... Turhista protesteista vaan vasta rangaistusta peliin. Vaikka muutama lÀhtösija seuraavaan kisaan ja FIA kassaan rahaa.
Toto on kyllĂ€ taustapelaamisen, vaikuttamisen mestari, ja se nĂ€kyy kaikessa tekemisessĂ€. ĂkkiseltÀÀn tulee mieleen Kanadan kisa, jossa Vettel menetti Ferrarilla voiton, kun palasi radalla ja Toton kultapoika joutui jarruttamaan. Racing rakkuahan siitĂ€ tietysti sai