Eikös tuolla Benelux-seudulla ole paljonkin sarjoja, joihin nuo sopivat? Ainakin vastaavanlaisia vanhoja Megane Trophy -autoja (olikohan nämäkin Solution F:n tekeleitä?) on noissa sarjoissa nähty.Mihinköhän noin yleensä nuo Solution F "funny carit" Ruotsista päätyivät, kun siirtyivät ehkä vähän turhaankin TCR-kalustoon? Kuitenkin STCC:ssä parhaillaan parinkymmenen auton gridit ja toisaalta noilla ei ole sellaista museaalista arvoa kuten DTM-autoilla.
Kuulostaisi loogiselta, siis Megane Trophyn osalta, koska Solution F on ranskalainen paja.Eikös tuolla Benelux-seudulla ole paljonkin sarjoja, joihin nuo sopivat? Ainakin vastaavanlaisia vanhoja Megane Trophy -autoja (olikohan nämäkin Solution F:n tekeleitä?) on noissa sarjoissa nähty.
Upea rata. Vähän vanhan Hockenheimin tuntua siellä keskellä havupitoista sekametsää. Profiililtaan toki hitaampi ja kumpuilevampi. Rata on samaa ikäluokkaa Österreichringin kanssa ja se toteutettiin silloisessa Latvian sosialistitasavallassa suurelta osin paikallisten kilpa-ajajien ja muiden bensahörhöjen vapaaehtoisvoimin. Oli ja on ehkä edelleen se Baltian "the" Rata. Legendaarinen Pärnun kolmio eli nykyinen auto24ring kaipaisi vielä yhden uuden teknisen lisälenkin mielestäni ollakseen kiinnostavampi, tilaa siellä lentokentän seudulla kuitenkin olisi vaikka kuinka. Pärnun rata oli 30-luvulta aina 60-luvulle sen seudun kovin autourheilumekka. Tallinnassakin toki oli sitten enemmänkin kaksipyöräisistä tuttu Piritan rata.On muuten todella lähellä asutusta tuo rata, edes Zandvoort ei ole noin kinthaalla lähimmistä tornitaloista.
Ja onhan se Riian alueen yleisnäkymään suhteutettuna vähän linjasta poikkeavaa aluetta, koska kaupunkiaulueella ei missään ole tuon tyyppistä talousmetsää. Meillä ei sinänsä alkuperäiseen suunnitelmaan kuulunut edes radalla vierailla, vaan siellä automuseossa. Radalla poikettiin sitten museon jälkeen kun kerran ääntä kuului.Upea rata. Vähän vanhan Hockenheimin tuntua siellä keskellä havupitoista sekametsää. Profiililtaan toki hitaampi ja kumpuilevampi. Rata on samaa ikäluokkaa Österreichringin kanssa ja se toteutettiin silloisessa Latvian sosialistitasavallassa suurelta osin paikallisten kilpa-ajajien ja muiden bensahörhöjen vapaaehtoisvoimin. Oli ja on ehkä edelleen se Baltian "the" Rata. Legendaarinen Pärnun kolmio eli nykyinen auto24ring kaipaisi vielä yhden uuden teknisen lisälenkin mielestäni ollakseen kiinnostavampi, tilaa siellä lentokentän seudulla kuitenkin olisi vaikka kuinka. Pärnun rata oli 30-luvulta aina 60-luvulle sen seudun kovin autourheilumekka. Tallinnassakin toki oli sitten enemmänkin kaksipyöräisistä tuttu Piritan rata.