Miten sitä itse summaisi menoa. Täällä ei paljon ehtiny käydä kommentoimassa kun aika meni oikeastaan enimmäkseen ratin takana.
Perjantai:
SD Vesala ja Ässämäki 1&2. Vesalassa maalipään oikeassa jossa kaikki muutkin, Ässämäessä 2,0km ja 300m ennen risteystä hypyssä.
- Hyvin toimi oikeastaan kaikki muuten paitsi se että jouduttiin kykkimään metsässä ennen kakkoskierroksen alkua ennenkuin siirryttiin penkalle kattoo. Oli järjestäjä sitä mieltä että kun ei ollut siimaa naaman edessä, emme olisi saaneet olla siinä. Paikka oli siis ennen risteystä olevat tuplahypyt. Meitä siis käskettiin siirtymään sisämutkasta ennen hyppyä aiempaan kovavauhtiseen ulkokurviin tai sitten hyppyjen alastuloon. Saatiin sitten olla kun puhuttiin järkeä järkkärille jonka takana sitten seistiin. Pohdittiin myös Oittilaan menoa, mutta jätettiin väliin. Olisi menny hosumiseksi ajaa Putkilahden puolelle. Kärkisten siltahan oli ihan tukossa.
Lauantai:
Kakaristo 1&2, Arvaja 1, Arvaja Vetomiehet, Harju. Kakaristossa Tommin hypyssä x2, Arvajassa VIP pelloilla, tarkemmin kirraavassa talonpihassa 400m ennen maalia, Harjulla urheilukentän laidalla aidan takana.
- Eipä täälläkään mitään ihmeellistä. Aamulla 5:20 herätys ja siitä sitten matkaan. Tällä kertaa suosiolla karsinoihin. Hieman yliampuvaa taas kerran nuo alueet, mutta niihin on jo tottunu. Tommin hypyssä saa istua ulkomutkassa, mutta Arvajassa peltokatselu on viety n. 50m päähän tiestä. Arvajassa riitti sellaisia juopotteluporukoita jossa oli äijät ihan naamat klo 11. aamulla ja Mervi Tapolan näköiset naiset naputtamassa niille. Ehkä olisi helpompaa jäädä vaan kotiin kattoo Areenaa. Harjulla olisi toivonut näytösajoa myös lauantaille. Muutakin kuin Alénin ajo. Mutta pimeys.
Sunnuntai:
Laukaa 2, Ruuhimäki 2. Laukaan maali oikea ja Ruuhimäessä Greensmithin paikka.
- Sunnuntaille olisi toivonut vähän vaihtelua. Nyt huomasi kun kolmatta kertaa on samat paikat niin jotain vaihtelua tuohon sunnuntaihin kaipaisi. Laukaassa taas piiloskelua ennen nollia jonka jälkeen sisämutkaan katsomaan ulkomutkan sijasta jossa siis siimat sijaitsee. Ruuhimäessä oli letkeämpää ja tiellä pysty kävelemään vielä 15min ennen ensimmäistä autoa.
Perinteiset ongelmat paikkojen suhteen, mutta näihin on jo tottunut. Eli ulkokurvissa saa olla kun siellä on vahva muovisiima suojaamassa, mutta muualla ei saa olla. Ja se että virallisissa alueissa viedään alueet kymmenien metrien päähän tiestä aiheuttaa sen että ihmiset valitsevat sitten omat paikkansa muualta kuin virallisilta paikoilta. Luultavasti tulee taas jotain Tarkiaisen twiittejä asiasta, mutta aiheuttavat toimillaan kyllä ihan itse ongelmansa.
Kaiken kaikkiaan jälleen hyvä reissu. Ruuhkat vältettiin hyvin ja Kakaristo-Arvaja-Kakaristo kävellen osoittautui nappiratkaisuksi.
Ja niin 10kk päästä (luultavasti) mennään taas.