ikuinen kakkonen
Foorumin konkari
Verstappen vaikutti aika nopealle ekoissa harkoissa. Mutta liian aikaista vetää johtopäätöstä kun tiimit vetävät harkoissa usein eri ohjelmaa.
Eri kisa ja eri tuomarit...On muuten tilaa ajattaa ulkopuolella oleva ulos. Toivottavasti Max saa maistaa omaa lääkettään, kun se kerran sallittua on
Kisan perältä startti olisi hyvä. Tuo tuomariston munattomuus oikeasti vaikuttaa omaan mielenkiintoon lajia kohtaa. Olisivat sitten lätkäisseet sen 5s (-3p) tai 3 ruutua rankkua, niin ei olisi niin valtavaa vaikutusta ja silti olisi tehty oikeudenmukainen ratkaisu.Saas nähdä tuleeko va7hteeksi RBn vipattavasta takasiivestä täällä tutkintapyyntö.
Jos radalta voi "poistua" turvallisesti niin silloin en näe puskemisessakaan mitään ongelmaa, kunhan konkreettista kontaktia ei synny. Vikahan on ensisijaisesti rataprofiilissa, koska rata sallii rajojen ulkopuolella ajelun. Jos siellä olisi asianmukaisesti soraa, niin silloin kiilaamistakin katsottaisiin kriittisemmin.Toivottavasti mahdollisimman moni kuski ottaa tuomariston linjaukset kirjaimellisesti ja hyötykäyttöön ja kiilaillaan kaikki ulkoa ohitusta hakevat surutta pihalle. Ehkä tuohon sitten jossain vaiheessa saataisiin jotain järkeä, kun tarpeeksi pöljältä alkaisi näyttää.
Tämä. Kaikille radoille valkoisten viivojen ulkopuolle enitään metrin asfaltti kaistele ennen soraa. Jos näin olisi Brasiliassa ollut niin tuskin Verstappen olisi uskaltanut ajaa leveäksi.Vikahan on ensisijaisesti rataprofiilissa, koska rata sallii rajojen ulkopuolella ajelun. Jos siellä olisi asianmukaisesti soraa, niin silloin kiilaamistakin katsottaisiin kriittisemmin.
Kerrankin kun tapahtuu muutakin kuin tylsää DRS-ohittelua niin nautitaan nyt jännityksestä; kosahtaako vai ei, kaikki taistelevat saadakseen sisälinjan ja kuka luovuttaa ulkokurvissa ja kuka ei. Tähän vielä panokseksi maailmanmestaruus niin voiko parempaa olla. Senna-Prost deja vu!Toivottavasti mahdollisimman moni kuski ottaa tuomariston linjaukset kirjaimellisesti ja hyötykäyttöön ja kiilaillaan kaikki ulkoa ohitusta hakevat surutta pihalle. Ehkä tuohon sitten jossain vaiheessa saataisiin jotain järkeä, kun tarpeeksi pöljältä alkaisi näyttää.
Kyllä itsekin tästä draamasta nautin, mutta tuo (nyky)formuloitten meininki ei vaan istu omaan tajuntaan millään. Ei siis pelkästään tämä tapaus vaan ylipäänsä se, että ulkona olevalle ei sitä tilaa tarvitse jättää.Kerrankin kun tapahtuu muutakin kuin tylsää DRS-ohittelua niin nautitaan nyt jännityksestä; kosahtaako vai ei, kaikki taistelevat saadakseen sisälinjan ja kuka luovuttaa ulkokurvissa ja kuka ei. Tähän vielä panokseksi maailmanmestaruus niin voiko parempaa olla. Senna-Prost deja vu!
Uskon, että tässä näkyy myös nykyradat. Ennen oli hiekka-alueita enemmän jne niin toisen oli pakko perääntyä. Tässä tapauksessa Hamiltonin olisi pakko ollut perääntyä jos olisi hiekka-alue ollut tuolla kun ei ole varaa keskeyttää.Kyllä itsekin tästä draamasta nautin, mutta tuo (nyky)formuloitten meininki ei vaan istu omaan tajuntaan millään. Ei siis pelkästään tämä tapaus vaan ylipäänsä se, että ulkona olevalle ei sitä tilaa tarvitse jättää.
Sennahan ajoi usein niin törkeästi että ihme ettei kukaan kuollut hänen takiaan. Jengi varmaan oppi väistämään kun Senna ajoi, kun hänellä ei ollut juuri minkäänlaista kunnioitusta kanssakilpailijoiden henkeä kohtaan silloin kun kypärä oli päässä ja kisa käynnissä.Ja mitä tulee Prost - Senna taisteluihin, niin Sennahan tunki muutaman kerran itsensä sellaiseen koloon, että niistä ei ollut mahdollista juuri edes selvitä. Senna oli huima kuski, mutta noita Prostin kanssa sähläämään pidän enemmän aivopieruina. Jo silloin ne oli aivan epätoivoisia yrityksiä Prostin kanssa kolaroidessa ja autot oli vielä ihan jotain muuta kuin nykyiset raiteilla kulkevat ykköset.