Bukko
Voorumisti
- Liittynyt
- 26.3.2019
- Viestit
- 3504
Ei mulla sellaisia. Peruslasi edullinen vaihtaa.Lämmitettävä tuulilasi on kanssa ihan toimiva ratkaisu!
Viimeksi muokattu:
Ei mulla sellaisia. Peruslasi edullinen vaihtaa.Lämmitettävä tuulilasi on kanssa ihan toimiva ratkaisu!
Enpä tiennyt tällaista. Mulla oli peräkkäin kaksi Civiciä ja molempiin joutui polttimoita vaihtelemaan, jälkimmäisessä (FN2 Type R) ne olivat kaiken lisäksi Bi-Xenonit, mitkä eivät olleet erityisen halpoja.Auris on varsin iso sisätiloiltaan. Polttimoita polttelee varsin paljon, kuten ”japsiautot” yleisesti. Syynä vaeltava jännite.
Volkswagen Golf vm. 2009 DSG-laatikolla. Vaihdatin keväällä vaihteistoöljyt, merkkiliikkeen huoltoukko sanoi ettei olis tarvinnut. Antoi vielä ihan pyytämättä alennusta ennakkoon sovitusta hinnasta.Mä olen kaikkiin autoihini, sekä manuaaleihin että automaatteihin aina vaihteistoöljyt vaihdattanut. Siellä on kuitenkin metalli metallia vasten, ja automaatissa se öljy ei vain voitele vaan välittää myös voimaa (lämpökuorma) joten vaihtaa kannattaa ajallaan.
Ei kai siinä aikaa mene sen enempi, muistaa vaan öljyä ostaa kolminkertaisen määrän. Menee vaikka kahville kun roppu on irti ja 25 litran kanisteri alle.Paljonkos palstan Bugattin omistajat ovat budjetoineet aikaa ja rahaa olioiden vaihtoon?
Mulla museoiän ylittäneistä peleistä aina jossain vaiheessa pakoputki mureni. Esim. Mk1 Caprista tipahti taaemman äänenvaimentimen jälkeen alkava vetarien yli takapuskurin alle menevä osa tielle.Kyllä yleensä on pakoputkia joutunut fiksaamaan jossain vaiheessa yli kymmenen vuoden jälkeen takapöntöstä ja/tai katalysaattorin jälkeisestä putkesta. Mitään purkkavirityksiä en enää viitsi tehdä.