Toki tällä kaudella se oli vain ajan kysymys mut hauska huomio.Max 2x kyseenalainen mestari ei siis mitään Maxia vastaan. Mut aika saldo tämäkin
Nimim. 5 mm toleranssisiipi.Miten niin nykyään? Samaa se on ollut niin pitkään kuin minä muistan, eli jostain ysärin puolivälin tienoilta.
From the FIA: "The rules regarding the reduced points allocation (article 6.5) only apply in the event of race suspension that cannot be resumed, and therefore full points are awarded and Max Verstappen is World Champion."Kisasta jaettiin täydet pisteet. Siksi max mestari. Outoa koska oli alle 75 prossaa ajettu?
Eihän tämä nyt taaskaan mennyt oikein. Puolet pisteistä olisi pitänyt jakaa.
Samaa mieltä että oikein meni, mutta onhan tämäkin välillä niin että hyötymiseksi lasketaan about vaan ohittaminen ja muuten saa ajella miten sattuu. Riippuu aina pärstäkertoimesta, panoksesta ja tuomareista, tämäkin.Ihan oikein tuomittu. Leaving the track and gaining benefit vai miten se menee.
Ilmeisesti ois ollut mahdollista jakaa täydet jo kolmen kierroksen jälkeen jos tuo oikarinen nyt tulkitsi sääntöjä oikein.Kisasta jaettiin täydet pisteet. Siksi max mestari. Outoa koska oli alle 75 prossaa ajettu?
Eihän tämä nyt taaskaan mennyt oikein. Puolet pisteistä olisi pitänyt jakaa.
Kai kun ei osaa jarruttaa kurviin, pysyy edellä ja oikaisee eteen.Ei gainannu benefittiä kun oli jo edellä
Siis niin eli koskee tilannetta missä aika loppuu kellosta kesken eikä kisaa startata tai olosuhteet ei parane ja siihen riittää 3 kierrosta. Belgiassa tosin kelloakin pysäytettiin välissä.From the FIA: "The rules regarding the reduced points allocation (article 6.5) only apply in the event of race suspension that cannot be resumed, and therefore full points are awarded and Max Verstappen is World Champion."
Tällainen tulkinta siis tällä kertaa
Sillon oli sentään säännöt useammassa tilanteessa, jotka nykyään muuttuu miten sattuuMiten niin nykyään? Samaa se on ollut niin pitkään kuin minä muistan, eli jostain ysärin puolivälin tienoilta.
Tätä myös mietin kun aika tuli täyteen niin Max oli juuri aloittanut kierroksen ja mielestäni kisassa pitäisi ajaa yksi täysi kierros ajan täyttymisen jälkeenVissiin myös jotain epäselvyyttä loppuiko kisa kierroksen liian aikaisin.
Sääntö kohta 59.2 kisan päättymisestä sanoo ”Should for any reason the end-of-session signal be given before the leading car completes the scheduled number of laps, or the prescribed time has been completed, the qualifying session or the race will be deemed to have finished when the leading car last crossed the Line before the signal was given.”Tätä myös mietin kun aika tuli täyteen niin Max oli juuri aloittanut kierroksen ja mielestäni kisassa pitäisi ajaa yksi täysi kierros ajan täyttymisen jälkeen
Eli kisa loppui tosiaan kierroksen liian aikaisin, kuinka vaikeaa on tuokin asia saada oikein?Tätä myös mietin kun aika tuli täyteen niin Max oli juuri aloittanut kierroksen ja mielestäni kisassa pitäisi ajaa yksi täysi kierros ajan täyttymisen jälkeen
Kisa loppui ihan oikein, ks.edellinen postausEli kisa loppui tosiaan kierroksen liian aikaisin, kuinka vaikeaa on tuokin asia saada oikein?