Dieselmoottori
Well-known member
- Liittynyt
- 25.4.2021
- Viestit
- 4206
Kumpaa foorumilaiset pidätte parempana ratana, COTA:a vaiko Indianapolisin F1-rataa
Onhan se formuloiden käyttämä versio Indystä vähän mikkihiirirata. Täysin mitäänsanomaton ilman tuota ovaalipätkää. COTA on puolestaan todella makea rata.Kumpaa foorumilaiset pidätte parempana ratana, COTA:a vaiko Indianapolisin F1-rataa
Hyvä kisa. McLarenin kaksikko otti radalla kovasti yhteen ja hienoa taistelua . Kimi oli neljäs ja Heikki Kovalainen kuudes Renaultilla.
Itseäkin jännitti ihan älyttömästi. Jotenkin kun sitä voittoa oli odottanut niin pitkään, ja muutamasti oltiin jo lähellä, niin toivoi vain että "kestä Kimi kestä"Oli niin jännittävä Austin 2018 kisan loppu että en meinannut katsoa viimeisiä kierroksia telkkarista Verstappenin ja Hamiltonin ollessa muutaman sekunnin etäisyydessä Kimistä. Onneksi Räikkönen kesti sen viime kierrosten painostuksen ja otti ennen siirtymistä Alfa Romeoon vielä yhden voiton urallaan 5 vuoden kuivakauden jälkeen. Eli 2013 Australian voiton jälkeen.
Tuntuu tavallaan jo historialliselta viime aikaisten muutosten vuoksi.
Siis kauden 2015 kilpailu.Yhdysvaltain GP kaudelta 2016 on eräs mieleenpainuvia kilpailuja hybridi-aikakaudelta. Tuolloin Nico Rosberg ja Lewis Hamilton kävivät kovan taistelun kilpailun voitosta. Lopulta Lewis Hamilton voitti Nicon sortuessa virheeseen.
Lewis myös varmisti maailmanmestaruuden voitollaan. Nicon vuoro oli sitten seuraavana vuonna voittaa titteli. Nähtiinpä kilpailun jälkeen myös ikimuistoinen lippis-episodi
Jeps. Ajatus-tai kirjoitusvirhe itselläSiis kauden 2015 kilpailu.
Itse pidin Indystakin. Cotakin on hyvä, vaikka ideoita käytetty eri radoista, onnistunut silti.Kumpaa foorumilaiset pidätte parempana ratana, COTA:a vaiko Indianapolisin F1-rataa
Legendaarinen Häkkisen eka podium