Tänak-skenaariot
1. Toyotalle ajamaan täysi kausi. Tässä tapauksessa todennäköisesti Evans lähtisi sieltä, loogisimmin Hyundaille. jolloin muutoksia ei tulisi sen enempää.
2. M-Sportille ajamaan täysi kausi. Tätä skenaariota en kuitenkaan pidä todennäköisenä Millenerin kommenttien valossa. Breen saattaisi jäädä Tänakin rinnalle jolloin muutokset koskisivat lähinnä "asiakasautoja". Hyundailla olisi tyhjä paikka täytettävänä esimerkiksi Mikkelsenillä. Tämän paikan voisi ottaa myös Lappi, jolloin taas Toyotalla olisi puolen kuskin mentävä aukko.
3. Toyotalle jakamaan autoa Sebin kanssa. Tässäkin tilanteessa Lappi voisi mennä Hyundaille ajamaan täyden kauden. Tänak voisi ajaa esim Ruotsin, Sardinian, Viron ja Jyskälän, miksei myös vaikka Kroatian tai uuden Saksan kisan. Toyotalle voitaisiin antaa merkkimestaruuspysti jo heti kauden alkajaisiksi.
4. Lopettaa kokonaan MM-rallin tai ainakin kaudelle 2023. Ikävä tilanne jos sarjan paras kuljettaja lopettaa ajamisen, ja myös mahdollisesti ikävistä syistä. Mutta tämä avaisi sitten Hyundaille tyhjän penkin. Mikkelsen, Lappi jne.
Tämän lisäksi Hyundailla on koko ajan auki haku Sordon pariksi muutamaan nopeaan ralliin (Ruotsi, Viro, Jyskälä, ehkä myös Safari, ehkä myös Monte), ja kyllähän me suomalaiset haluaisimme Sunisen siihen, ja varmasti hyvin sopisikin. Lisäksi voi spekuloida, että jos jossain skenaariossa Lappi menee Hyundaille ajamaan täyttä kautta, Suninen voisikin mennä Toyotalle Ogierin pariksi, vaikkakin profiili Sordon kanssa on hieman erilainen. Mutta muita "nopeiden rallien" spesialisteja ei oikein ole, ehkä Breen jossain määrin, mutta tuskin tämän kauden perusteella palkataan mihinkään? Tai sitten joku Östberg, mutta ei ole ajanut tänä vuonna mitään. Sama juttu Paddonilla, ollut MM-sarjasta sivussa vuosikausia eikä tämän vuoden näytöt oikein riitä vielä.
Siihen en valitettavasti usko, että Suninen pääsisi koko kaudeksi Hyundaille Tänakin paikalle, koska hakevat kokemusta ja varmaa suorittamista, ja Teemu on vielä kuitenkin enemmän nuori kuski, jolla on vain yksi täysimittainen täysi kausi pääluokan autossa eli 2019. 2020 oli myös täysi kausi, mutta koronan takia lyhennetty.