Varmaan näin mutta alueilla joilla lähtökohtaisesti ei saa liikkua valvonta on huomattavasti helpompaa.Mielenkiintoinen tuo Neuvillen juttu kyllä. Oliko nyt niin, että käry kävi, koska liikuttiin yksityisalueilla, joilla ei normaaliolosuhteissa saa vapaasti liikkua? Käytännössähän tällaisen metodin valvominen ja sitä myötä kitkeminen on ainakin eurooppalaisissa kisoissa jokseenkin mahdotonta. Ja eihän tämä nyt mikään uusi keksintö tietysti ole muutenkaan.
Koko kilpailu oli Loistavaa mainosta Huyndaille....täydellinen nöyryytys.....ja tämä kivienpotkiminen kruunasi koko komeuden....Korealaisilla on kyllä näköjään todistetusti pitkä pinna...kuinkahan monta vuotta he vielä aikovat tätä nöyryytystä katsella?Sikäli tragikoomista, että keskiverto jokkiskamppeet kestävät pidempään kuin Hyundain Rally1.
Siihen päälle Neuvillen kikkailut.
Let's puuhast.
Ei voi valvoa mutta ei siitä juuri ole hyötyäkään. Esim. Jyskälässä reitti ei juurikaan muutu nuotituksen jälkeen ainakaan siinä mittakaavassa että sieltä mitään maakiviä tai muuta nousisi esiin. Ne löytyy sitten kisan aikana ja ajokertojen välissä taas tiet on suljettu joten sinne ei silloin pääse kukaan... Mutta onhan siellä joka talliia "säämiehiä" pitkin pätkiä katselemassa pilviä ja kiviä...Mielenkiintoinen tuo Neuvillen juttu kyllä. Oliko nyt niin, että käry kävi, koska liikuttiin yksityisalueilla, joilla ei normaaliolosuhteissa saa vapaasti liikkua? Käytännössähän tällaisen metodin valvominen ja sitä myötä kitkeminen on ainakin eurooppalaisissa kisoissa jokseenkin mahdotonta. Ja eihän tämä nyt mikään uusi keksintö tietysti ole muutenkaan.
Tämähän on ihan sallittua. Pätkiä saa kävellä edestakaisin vaikka niin paljon kuin jaksaa, mutta pätkällä ajaminen on kiellettyä.Mutta onhan siellä joka talliia "säämiehiä" pitkin pätkiä katselemassa pilviä ja kiviä...
Sitä määrää on rajoitettu. Olisko nykyään yks säämies per ek per tiimi, eli kyllä siinä vilpille on kannustinta. Se yksi säämies ei ennätä koko erikoiskoetta tarkastella kertojen välissä, vain tietyn sektorin.Tämähän on ihan sallittua. Pätkiä saa kävellä edestakaisin vaikka niin paljon kuin jaksaa, mutta pätkällä ajaminen on kiellettyä.
Sitä en kiellä, etteikö kannustinta olisi ja varmasti näin ovat jotkut aikojen saatossa tehneetkin. Neuville vaan sattui jäämään kiinni asiasta.Sitä määrää on rajoitettu. Olisko nykyään yks säämies per ek per tiimi, eli kyllä siinä vilpille on kannustinta. Se yksi säämies ei ennätä koko erikoiskoetta tarkastella kertojen välissä, vain tietyn sektorin.
Viime vuonna rajoitettiin myös tiimin henkilökunnan tai muuten tiimiin liittyvien henkilöiden (kuten media-alihankinta) liikkumista pätkillä ennen rallia. Esimerkkinä haastattelu, missä JM harmitteli ettei voi enää ajaa reittiä läpi ennen rallia.Sitä määrää on rajoitettu. Olisko nykyään yks säämies per ek per tiimi, eli kyllä siinä vilpille on kannustinta. Se yksi säämies ei ennätä koko erikoiskoetta tarkastella kertojen välissä, vain tietyn sektorin.
Ei voi olla, että Neuville olisi ainut joka tuota harrastaa. Luulisi jotain tietoja yrittävän kaikkien onkia erinäisin tavoin. Tietysti siitä pitää olla jäämättä kiinni.
Se, että kaikki tekee sitä (mahdollisesti) ei mielestäni ole peruste sille, että etuautot sitten sallittaisiin. Sääntö on sääntö ja niitä pitää noudattaa. Ja nyt jäi kiinni. Ehkä muut ottavat myös opiksi ja ainakin yrittävät välttää vastaavaa tapahtumasta. Etuautoille voi olla kyllä perusteita mutta ei se saisi tällaisen ennakkotapauksen tai "kun kaikki sitä tekee" -tapahtuman vuoksi sallia.
Pahoittelut huonosti kirjoitetusta viestistä alkuun. Nimenomaan kokonaismäärä per ralli per tiimi rajoitettiin, yhdessä Lupatarkistajan mainitseman muun henkilökunnan rajoituksella reittiin tutustumisen osalta.Säämiesten määrän rajoittamisesta en ole kuullut pätkäkohtaisesti, olisiko sitten säämiesten kokonaismäärää per ralli per tiimi rajoitettu?
Kuinka monta vuotta sinä jaksat ennustaa, että Hyundai on lähdössä sarjasta, jotta pääset sitten sanomaan "minähän sanoin"Koko kilpailu oli Loistavaa mainosta Huyndaille....täydellinen nöyryytys.....ja tämä kivienpotkiminen kruunasi koko komeuden....Korealaisilla on kyllä näköjään todistetusti pitkä pinna...kuinkahan monta vuotta he vielä aikovat tätä nöyryytystä katsella?
Kyllä mä sanon et nykymenolla taitaa Neuville väistyä ennemmin ykköskuskin pallilta Hyundain lopettamisen sijaan. Ja jos kehityskäyrää katsoo niin siinä ei välttämättä kovinkaan montaa kautta enää mene, kehityskäyrä on aika vahvasti laskusuhdanteista.Kuinka monta vuotta sinä jaksat ennustaa, että Hyundai on lähdössä sarjasta, jotta pääset sitten sanomaan "minähän sanoin"
Ogier-Lappi vois olla aika toimiva combo täydelle kaudelle.Kyllä mä sanon et nykymenolla taitaa Neuville väistyä ennemmin ykköskuskin pallilta Hyundain lopettamisen sijaan. Ja jos kehityskäyrää katsoo niin siinä ei välttämättä kovinkaan montaa kautta enää mene, kehityskäyrä on aika vahvasti laskusuhdanteista.