Jotain tietysti Mercedeksen kuljettapolitiikasta kertoo, että koko modernin ajan olemassa olonsa aikana, eli 15 kauden aikana siellä on ollut 5 eri kuljettajaa. Johtopäätöksenä voi sanoa, että vaihtuvuus on ollut verrattain pientä ja talli sitoutuu kuljettajiinsa pitkäkestoisesti. Jotain myös kertoo, että Mercedes-uransa jälkeen Bottas vapaaehtoisesti lentää kisamatkoja Toton kanssa ja myös soittelevat keskenään.
Kyllä, mutta ei halua talliin töihin enää, kuten ei myöskään Nico.
Ja onhan siellä ollut kummia virheita ja muuta pitkin kautta. Osa tosin aivan luonnollisia tässä kohtaa, mutta osa hyvin outoja. Myös virheiksi.
Alkukauden säätöjen testaus (normaalia tod.näk. kokemus ja lähdössä)
Aika-ajoissa pysyvä etumiehen paikka (normaalia tod.näk., mutta esim Ferkulla edelleen ilmansuosimia)
Ham sanoi, että tuskin tulee kertaakaan voittamaan aika-ajoissa tällä kaudella, vihjasi mahdollisesti moottorikartoista. (?)
Monacon ulostulokierros ja täysin väärät ohjeet, kysyi vielä asiasta useamman kerran, johon Bono sitten sanoi "Just like Suzuka", jossa oli ulostulokierroksen kanssa ongelma. (hyvin outo)
Kovat renkaat, vastaasanomisestaan huolimatta,
vikoille kierroksille, kun rata oli märkä ja kylmä. Olivat juuri kierrosta paria aiemmin myös katsoneet miten näiden renkaiden suorituskyky oli sekuntitolkulla heikompaa muilla kovien kuskeilla. (hyvin outo)
Sähköposti paljastus, jossa f1-sisäpiiri sai henk.koht posteihinsa "paljastuksia". (?)
Nyt Spassa ei kerrottu lainkaan tallikaverista, vaan takana olijoista. Jopa niin paljon, että Ham ei enää tiennyt, että olivatko he edellä vai jäljessä ja annettiin tavoitekierros näiden mukaan. (hyvin outo)
Mitäs muuta? Oli jotain muutakin, mutta onhan noi outoja juttua. Ei tälläisiä ole kuitenkaan aiemmin tapahtunut ikinä ja nyt tuntuu riittävän koko ajan ja jos noi olii virheitä, niin joltain muulta kuin Bonolta.