Jaa..jännä jos näin, kun en ole vuosiin täällä juuri pyörinyt. Totohan on Valen manageri ollut ja eräänlainen kummisetä alusta saakka. Äärimmäisen hyvin Valtteria kohdellut ja tehnyt Valtterista rikkaan miehen. Se vaan että jos vauhti ei riitä niin se ei riitä, tarkoitan tällä taistelua Hämäläistä vastaan.Oudoksun ja ihmettelen Bottaksen mahdollista paluuta Mersulle reservikuskin rooliin ainakin siltä osin, että minkälaisena mörkönä Toto ja kumppanit on nähty ainakin tällä foorumilla. Ehkei Toto sitten enää olekaan mulkq
Varakuskit ajelee kokonaisen kauden toisessa sarjassa, jotta kisavauhti ei ruostuisi. Esimerkkeinä heistä ovat Marcus Ericsson, Theo Pourchaire sekä Felipe Drugoich.Entä mites jos menee Mersun varakuskiksi, ajeleeko varakuskit muissa sarjoissa kisoja tai jopa kokonaisen kauden, vai pitääkö silloin nököttää aina kisoissa varikolla pohjalta "jos jotain sattuu" ? Luulisi että Valtteria ei toi varikolla istuminen kiinnostaisi ja motivoisi ihan vaan "jos" pohjalta...
Onhan Valella meriittejä, mutta niillä ei ollut merkitystä jatkon saamisessa.Valelle taisi käydä se suomalaisen sananlaskun "ahneella on paskanen loppu". Väkisin yrittää kahta lisäkautta, vaikka ei ole meriittejä yhteenkään.
Onhan niitä sarjoja; WEC, Indy, tai se sähköformula.
Zhou sanoi ihan samaa. Vale on auttanut aina kun mahdollista, ollut nopea ym.Hamilton ylistää wingmaniaan, josta ei aikoinaan halunnut luopua eikä ihme. Silti ehkä rankkaisin Barrichellon wingmanina edelle, koska hänhän toimi alitajuntaisesti wingmanina Buttosellekin 2009. Harva on niin Barrichello että pääsee auttamaan ykköskuskin mestaruuteen kahdessa eri tallissa.
Tässä hyvin kiteytettynä syyt. Kuskeilla usein omat agendat tallikavereihin suhtautumisessa. Hyviä tallikavereita erityisesti sellaiset, joista ei uhkaa ja niiden taitoja kannattaa korostaa kun tällaisen taiturin onnistuu kukistamaan. Toki sitten taas Verstappenin kannalta tallikavereista ei juuri ole ollut apua kun niin kaukana perässä, Perezin ekaa Red Bull kautta lukuun ottamatta, jolloin oli suureksikin avuksi.Kyllähän noissa kehuissa varmasti ihan perää on. Hyvinhän nuo on juttuun tullut ja tiimityö toiminut
Toki tässä varmasti auttaa se, että sekä Lewiksen että Zhoun kanssa oli loppujen lopuksi aika selvät sävelet, eikä mitään suurta taistoa tiimikavereiden välille syntynyt. Lewis ei varmastikaan pitänyt Valtteria kovin suurena uhkana pitkässä juoksussa ja Zhoun kanssa taas toisin päin.
Tosin Max piti Checoa peräreikänä vielä enemmän silloin ja varsinkin 2022.Tässä hyvin kiteytettynä syyt. Kuskeilla usein omat agendat tallikavereihin suhtautumisessa. Hyviä tallikavereita erityisesti sellaiset, joista ei uhkaa ja niiden taitoja kannattaa korostaa kun tällaisen taiturin onnistuu kukistamaan. Toki sitten taas Verstappenin kannalta tallikavereista ei juuri ole ollut apua kun niin kaukana perässä, Perezin ekaa Red Bull kautta lukuun ottamatta, jolloin oli suureksikin avuksi.
Varmasti näin, ei ole politikointia ollut Valen puolelta. Eiköhän Massankin kanssa jäänyt hyvät välit - muistelisin Massan jopa vähä avittaneen Valtterin ekassa voitossa (ei päästänyt Vetteliä niin nopeasti ohitse)Zhou sanoi ihan samaa. Vale on auttanut aina kun mahdollista, ollut nopea ym.
Kun kaikki tallikaverit kehuu, niin jospa olisi ihan tyyppi heidän mielestään?
Vaikuttaa aika rauhalliselta vauhdilla, mutta läpäisyhän tuossa on varmasti ollut pointtina. Ei mitään huippu suoritusta voi tehdä kesken f1 kisakauden.Aika kova repäisy. Ei ihan jokainen pysty tuota tekemään.
On se pitkä suoritus kuitenkin kova aina. Vaikka on sisällä tuulelta ja auringolta suojassa, niin kuitenkin esim. juoksussa tuli kramppeja. Ihminen pystyy tankkaamaan maksimissaan puolentoista kahden tunnin verran, niin saa olla tarkkana, mitä tuossa koko ajan nauttii.Vaikuttaa aika rauhalliselta vauhdilla, mutta läpäisyhän tuossa on varmasti ollut pointtina. Ei mitään huippu suoritusta voi tehdä kesken f1 kisakauden.