Jo alkoi rahnulia kilisemään Ferrarin kirstuun.
” Lewis Hamiltonin siirto Ferrarille on ollut valtava tapaus etenkin sosiaalisessa mediassa. Kun Hamilton julkaisi Instagramissa ensimmäisen kuvan Ferrarin väreissä, rikkoi kuva heti ennätyksen.
Hamiltonin Instapostauksesta tuli nopeassa ajassa kaikkien aikojen suosituin F1-päivitys. Hamilton peittosi uuden tallikaverinsa Charles Leclercin heti somesuosiossa.
Sponsorlytix on nyt laskeskellut, että myös Hamiltonin työnantaja Scuderia Ferrari hyötyi merkittävästi kuuluisasta kuvasta taloudellisessa mielessä.
Sen laskujen mukaan sen sponsorit saivat kuvan myötä niin paljon näkyvyyttä, että Ferrarin kassaan kilahtaa siitä vajaat puoli miljoonaa dollaria.
Summa voi kuulostaa suurelta, mutta kuva on eri laskutapojen mukaan tavoittanut jopa kahdeksan miljoonaa ihmistä ympäri maailman, joten sponsorit todella saivat näkyvyyttä itselleen.”
Sportti.com