Bortoleto taisi olla ainut tulokas, joka mylläsi tallitoverin.Oliko laskutehtävässä liian monta yhtälöä liikaa muutamalle kuljettajalle? Kausi sai nopean alun.
Bortoleton tekeminen oli vahvaa. Hienoa nähdä brassikuski ykkösissä.
Toki vastassa on Nolla-Podiumi.Bortoleto taisi olla ainut tulokas, joka mylläsi tallitoverin.
Taisi olla jopa edellä siihen astiDoohanin vauhti taisi olla ihan ok Gaslyyn nähden. Ruuhka taisi pilata viimeisen nopean kierroksen.
Brittistudion mukaan Ferrarilla oli ongelmia takarenkaiden lämpöjen kanssa. Nakit ylikuumenivat kesken nopean kierroksen.Ferrarilta aika onneton tulos, mutta taisi mennä enemmän kuskien piikkiin. Leclerc tunaroi viimeisen kierroksensa, kun taas Hamilton oli tasaisen hidas läpi session.
Oli oikeastaan vähän tylsää, että voimasuhteet olivat hyvin pitkälti samat kuin viime kauden lopussa.Kauden kannalta oleellisinta on, ettei Red Bull ole läheskään sellaisissa vaikeuksissa kuin sensaatiohakuinen F1-media on ehkä halunnut niiden olevan.
Näin se yleensä menee. Medialla on tietysti omat intressinsä paisuttaa pieniä ongelmia isoiksi. Red Bullin perikato sisäisten ongelmien takia on hyvä juoni, mutta lienee osittain vahvistusvinouman tuotosta. Olisi sopinut niin hyvin tarinaan.Oli oikeastaan vähän tylsää, että voimasuhteet olivat hyvin pitkälti samat kuin viime kauden lopussa.
Aika-ajojen sää oli todella kuuma vaikka aurinko ohuen pilviverhon takaa paistoikin. Optimaalisten yksien säätöjen tekeminen tälle, sekä huomiselle lienee mahdotonta, joten lämpötilan muuttuessa voisi olettaa tallien voimasuhteisiin pieniä muutoksia.Olikohan kellään säätöjä esim. takasiipeen, että huomenna sataa? Ferrari? Jos nyt kuumeni nakki.
Racing Bulls ja Williams olivat ainakin suhteellisesti huomattavan vahvoja, Haas konttasi. Myönnän toki otannan olevan vielä liian pieni aitoon analyysiin.Oli oikeastaan vähän tylsää, että voimasuhteet olivat hyvin pitkälti samat kuin viime kauden lopussa.