No 35 autoa on ehkä vähän liioittelua, mutta totta on että lisää kaivattaisiin. Jos olisi edes se viisikin tallia, joista jokainen toisi viivalle sen 3-4 autoa. Se olisi jo huima harppaus eteenpäin.
On totta sekin, että rallikilpailu, usealle päivälle jakautuvana tapahtumana asettaa omat haasteensa televisioinnille. Mitä intensiivisempi kilpailu, sitä parempi television kannalta. Nykyajan, jatkuvaan hektisyyteen ja "heti mulle kaikki nyt" asenteen omaksunut ihminen ei jaksa odottaa neljää päivää ennen kuin kilpailun voittaja on selvillä. Ei TV:stä seuraten, eikä eri media ja uutiskanavistakaan.
Kyllähän formula ykköset on aina ollut se FIA:n lempilapsi. Etenkin tämä näkyi Max Mosleyn aikakaudella 1991-2009. Ykkösillä on ollut se kuninkuusluokka status, jota on varjeltu ja josta on haluttu pitää kiinni.
Mutta tuntuu siltä, että ralliväki itsekin on halunnut aina olla vähän vaatimattomalla linjalla lajin suosion ja näkyvyyden suhteen. Ralliin ei ole haluttu samanlaista glamouria ja jet Set meininkiä kuin ykkösissä. Ollaan itsekin tyydytty siihen pikkuserkun asemaan. Tämä on saattanut olla ihan realismiakin. On ymmärretty että kilpasille formula ykkösten kanssa suosiossa ei kannata lähteä. Mutta oltaisiin tehty asioita sen eteen (sekä FIA, että ralliväki itse) että laji olisi edes kakkos paikalla kaikista moottoriurheilulajeista mitä siosioon ja näkyvyyteen tulee, että se olisi houkutteleva paikka autotehtaille ja että yhä useampi uraansa aloitteleva kuljettaja valitsisi rallin, radan sijaan.