Renessanssinero
Perusfeidaaja
Kun Verstappen saa haalittua vielä neljä palkintokoroke -sijoitusta, niin hän nousee tilastoissa Vettelin ohitse. Ihan mahdollisuuksien rajoissa jo tällä kaudella.
Max ajoi lisenssiin tarvittavat 14 kierrosta.Verstappen antaa tänään Nordschleifessa näyttöjä lisenssiä varten että hänellä on tarpeeksi hanskoja auton rattiin. Myös kaksi ylimääräistä katsomoa avataan yleisöryntäystä varten.
Lisenssivaatimukset: https://www.dmsb.de/de/lizenzen/dmsb-permit-nordschleife/file/277333Although the #89 Cayman, which failed to complete a single racing lap, was not a classified finisher, by starting the race in two different vehicles, Verstappen can now appeal to be granted a Permit A, despite not meeting the requirement of two race finishes.
If he elects not to appeal this, or has his appeal rejected, he will have to contest another round in lower-class machinery.
Aika kova, ja vielä ylipainoisella autolla.Kisan nopein kierros alitehoisella (-125hv) ja ylipainoisella autolla (+150kg), 1.5 sekunnin marginaalilla.
Jos nyt puhtaasti matematiikasta puhutaan, niin Hamiltonkin voi vielä voittaa mestaruuden. Mutta jos maalaisjärki otetaan mukaan keskusteluun, niin ei ole kellään mahdollisuutta Piastrin ja Norrisin lisäksi.Onko Verstappenilla teoreettisia mestaruusmahdollisuuksia? Jos voittaa lähes kaikki loput kauden kisat, ja McLaren kuskit syövät toisilta pisteitä ja keskeyttävät jonkun kerran?
Häkä aikanaan voitti Porche Cupin kisan kylmiltään, niin oli hieman pettymys Hermannin 6 sija aika-ajoissa. 15 sekuntia vielä paalusta, jolla yli 100hp heikkotehosempi autokin.Pieni knoppitieto tästä kaudesta tähän väliin:
Verstappen on ainoa kuski tällä kaudella, joka on ollut molempien McLaren kuskien edellä Q3:ssa enemmän kuin kerran. On ollut kuusi kertaa. Kakkoskuskit eivät ole tainneet edes päästä kuutta kertaa ylipäätään Q3:seen tällä kaudella.
Saa Max varmaan jatkossakin harrastella GT-ajoja sen verran kun huvittaa, Red Bullilla tuskin sanovat vastaan.
En ole varma kuinka nuo nyt meni... mutta itse jäin vaikutelmaan että oli aika-ajoissa nopein kyseisellä "specseillä" ajaneista.Häkä aikanaan voitti Porche Cupin kisan kylmiltään, niin oli hieman pettymys Hermannin 6 sija aika-ajoissa. 15 sekuntia vielä paalusta, jolla yli 100hp heikkotehosempi autokin.
Tuolloinkin varmaan rookie kuljettajilla oli autossaan 120hp vähemmän tehoa ja 150kg enemmän painoa?Häkkinen voitti kaksi Porsche Supercup-lähtöä 1993 ja tuon vuoden 911-auto on ihan eri sukupolvea, kuin tämän vuoden kisoissa käytetyt.
Ei pärjää Verstappeni formuloiden ulkopuolellakaan? Eikös se ollut itse Verstappen rookiena jolla oli 125 heppaa vähemmän ja 150 kiloa painavampi auto.Häkä aikanaan voitti Porche Cupin kisan kylmiltään, niin oli hieman pettymys Hermannin 6 sija aika-ajoissa. 15 sekuntia vielä paalusta, jolla yli 100hp heikkotehosempi autokin.
Eli auton vika.Häkkinen voitti kaksi Porsche Supercup-lähtöä 1993 ja tuon vuoden 911-auto on ihan eri sukupolvea, kuin tämän vuoden kisoissa käytetyt.
![]()
Vähän vaikeaa vertailla kun Häkä ei painellut -125hp ja +150kg specsin autolla muita vastaan. Mutta se kinostelee mistä olet saanut käsityksen että Verstappenilla oli 100 heppaa enemmän kuin paalumiehellä?Ihme ulinaa. Olis nyt vaan Häkän tavoin ajanut koppiautokuskeja kovempaa, niin ei tarvisi itkeä tästäkin.