Loeb?Jos taas Solberg menee Toyotalle, kuka ajaisi kolmatta Hyundaita?
Eiköhän tää juna mennyt jo. Jos tän vuoden kisoissa olisi voittoja, niin silloin varmaan, mutta nyt ei.Jokohan siellä olis Lindholmin aika yrittää?
Ei kai ole julkaistu, mutta tuossa pressikuvassa Evans, Taka, Ogier ja Sami oli teamin paidoissa eli kaikki sponssit ym samat, mutta Oliverilla oli paita pelkällä TGR logolla. Voi toki johtua vielä keskeneräisestä kaudestakin...Ajaakos Pajari vai Solberg kakkostiimissä ensi kauden?
Varmaan olis Lappi saattanut harkita, mutta tuskin enää kun on jo tehnyt sopimukset valmiiksi ensi kaudesta SM-sarjasta ja testaamisesta Skodan kanssaItellä on vähän epäilys, että Hyundai saattaisi pyytää Lapin testaajaksi ja pari rallia, se voisi sopiakin Lapille. Toki on sanonut, ettei lähde MM ralleihin.
Hemmetti kun unohdin. Paluu ei ole koskaan liian myöhäistä tälle herralle.
Tuon erilaisen näkökannan tähän. Rallicross tarjosi todellista edelläkävijyyttä täyssähkön muodossa lähes kengännauha budjetilla, mutta kiinnostus autotehtaiden puolelta oli täys nolla. Samoin kuihtui extreme-e. No WEC tarjoaa vain pienen rippeen tulevaisuutta ja imua on. F1 tarjoaa puhtaasti fossiilienergiaa ilman mitään uutta innovatiivisuutta ja imua on autotehtaiden puolelta ennenmäkemättömän paljon. Audi, Ford, Hond, Caddy uusina mukaan. F1 ottaa innovatiivisuudessa askeleita taaksepäin ja silti on imua. Ja hybrid voimalinja ei sitten ole mikään uusi hightech innovaatio. Autotehtaat ei kohta enää valmista fossiiliautoja, mutta ykköset ajaa fossiilisilla vielä seuraavat 30 vuotta, eikä se tunnu haittaavan autovalmistajia.Olen tätä huutanut jo pitkään ja huudan edelleen. Rallin lajina pitää olla raskaasti edelläkävijä. Kalustona pitää olla jotain sellaista, jota ollaan suurelle massalle vasta tuomassa. Vain tässä tapauksessa se voi kiinnostaa autonvalmistajia, ei muuten. Ihan turha on unelmoida mistään uusien autonvalmistajien mukaan tulemisesta niin kauan, kun päätöksiä ei uskalleta tehdä sen suhteen, että se oikeasti olisi varteenotettava markkinointikanava autonvalmistajille.
Hyundai voisi kierrättää kolmatta autoa: Suninen, Mikkelsen, Sordo ja jokin nuori kuski.
Näkisin, että Jos laji huipputasolla halutaan säilyttää, niin nyt täytyisi nopeasti tehdä päätös, että korkeimman sarjatason tittelistä ajavat vain yksityiskuskit. MM-sarja jossa on mukana vain Toyota tehdastallina ja loput rally kakosilla tehtaan tuella on kuolettava yhtälö jokatapauksessa. Tämä siis käytännössä tarkoittaisi, että kilpailuja olisi vain 6-7 vuodessa ja max yksi kaukokisa. tämä on vaan realismia.Kuoleva sarja jatkaa kuihtumistaan. Vaadittaisiin nopeita päätöksiä. Ja oikeaan suuntaan.
Liikaa jengiä yhteen autoon. Kaksi on maksimiHyundai voisi kierrättää kolmatta autoa: Suninen, Mikkelsen, Sordo ja jokin nuori kuski.
Totta. Laitoin vain vaihtoehtoja tarjolleLiikaa jengiä yhteen autoon. Kaksi on maksimi