Formula 1 - 2026 - 8 - Itävallan GP

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6796
Oliko 22 Brasilian sprintri, jossa meseltä hylättiin tulos maailissa, kun riipi oli rikkoutunut.
Pitäisi mennä nyt toki samoin.
Hamilton hylättiin koska siipi avautui liikaa. Verstappenin siivessä ei mitä ilmeisemmin mitään laitonta ollut, ei vain mennyt kiinni.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Hamilton hylättiin koska siipi avautui liikaa. Verstappenin siivessä ei mitä ilmeisemmin mitään laitonta ollut, ei vain mennyt kiinni.
Se täytyy sulkeutua välittömästi, ei viiveellä joten siinä siipi ei ole ollut laillinen, jos tuo yllä.oleva väite pitää paikkaansa. Sen takia Ferkullakin meni hetki, ennenkuin sai macarenansa radalle.
Mesen siivestä oli silloin mekanismi mennyt rikki, jonka takia se aukesi liikaa.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1839
Se täytyy sulkeutua välittömästi, ei viiveellä joten siinä siipi ei ole ollut laillinen, jos tuo yllä.oleva väite pitää paikkaansa. Sen takia Ferkullakin meni hetki, ennenkuin sai macarenansa radalle.
Mesen siivestä oli silloin mekanismi mennyt rikki, jonka takia se aukesi liikaa.
Siipi meni rikki ja kuski ajoi ulos. Miksi pitäisi rangaista? Älä vertaa Hamiltonin tapaukseen 2021 Brasiliassa, koska on kyse erilaisesta asiasta kuten Davros yllä selvensi.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Siipi meni rikki ja kuski ajoi ulos. Miksi pitäisi rangaista? Älä vertaa Hamiltonin tapaukseen 2021 Brasiliassa, koska on kyse erilaisesta asiasta kuten Davros yllä selvensi.
Miten se pitäisi verrata? Silloinkin siiven mekanismi hajosi. Tai sinänsä tässä ei vättämättä ole edes ole kyse rikkoontumisesta, vaan siiven ominaisuudesta, jossa se ei toimi esitetyn selityksen mukaan sääntöjen mukaisella tavalla.
Ja samaa koskee sitten myös muita tallin autoja, jos niissä on sama ongelma.

Se on sitten eri asia, jos tuo selitys on vain jonkun fanipojan oma keksimä selitys asialle.
Mielestäni talli sanoi, että se menetti downforcea, ei osunut silmään tälläistä siipiselitystä.
 
Viimeksi muokattu:

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1839
Miten se pitäisi verrata? Tai sinänsä tässä ei vättämättä ole edes ole kyse rikkoontumisesta, vaan siiven ominaisuudesta, jossa se ei toimi esitetyn selityksen mukaan sääntöjen mukaisella tavalla.
Ja samaa koskee sitten myös muita tallin autoja, jos niissä on sama ongelma.

Se on sitten eri asia, jos tuo selitys on vain jonkun fanipojan oma keksimä selitys asialle.
Mielestäni talli sanoi, että se menetti downforcea, ei osunut silmään tälläistä siipiselitystä.
Miksi tästäkin asiasta pitää tehdä näin vaikea?
Jos takasiivessä olisi jotain laitonta niin muut tallit olisivat hyeenalaumana valittamassa FIA:lle.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6796
F1-radalla tuppaa olemaan kamera jos toinenkin. Sieltä lienee helppo tarkastaa, oliko auki vai ei.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5818
Ei kai kukaan ole Maxista puhunut sanaakaan, ite en ainakaan. Omaan silmään näytti liian äärimmäisiltä säädöiltä, mutta fanipoikien selitys oli laiton takasiipi. Talli puhuu downforxen menetyksestä
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
7626
Ei kai kukaan ole Maxista puhunut sanaakaan, ite en ainakaan. Omaan silmään näytti liian äärimmäisiltä säädöiltä, mutta fanipoikien selitys oli laiton takasiipi. Talli puhuu downforxen menetyksestä
Forumistin silmä saattaa poiketa F1-tallin datasta, jossa aeron menetys havaittiin. Ihan yhtä laitonta kuin Cadillacin irtoilevat jarrupolkimet.

https://www.reddit.com/r/formula1/s/eAXZTjP3SR
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
8249
Redditin puolella oli joku ottanut kuvakaappauksen jossa se ongelma näkyi.

Mekies pahoitellut ja talli ottaa täyden vastuun.

Mutta Maxin vika jos täällä kysytään 😉
Kultapojan suojelua. 🥱

Hirmu into Georgen kimppuun, kun itse ajelee seinille.
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
758
Saa nähdä kenen käsi vapisee lähdössä eniten ja kuka menee keulille.
Veikkaan että Ykällä paineen näkyy, vetää tosi lujaa ja kyynärpäätä mut kisan aikana tuhoaa renkaansa tai vetää ulos.

Anyhow, veikkaan että Ykä puolustaa kuin leijona kärkeen ja "ei mitään menetettävää" mentaliteetilla.

Ferrarit kuulostelee enemmän ja kisassa yrittävät kahta eri taktiikkaa jolla joko mennään täysin päin vittua tai sitten tulee eeppinen voitto.

Antonelli omissa silmissäni todennäköisin voittaja.

Niin ja unohdin tietty Maxin. Max nyt ajelee tappajan mentaliteetilla "mä nautin tästä" ja saattaa yllättää. Katotaan.
 
Ylös