Davros
Well-known member
- Liittynyt
- 14.5.2013
- Viestit
- 6796
Hamilton hylättiin koska siipi avautui liikaa. Verstappenin siivessä ei mitä ilmeisemmin mitään laitonta ollut, ei vain mennyt kiinni.Oliko 22 Brasilian sprintri, jossa meseltä hylättiin tulos maailissa, kun riipi oli rikkoutunut.
Pitäisi mennä nyt toki samoin.