P.Mustajärvi
Well-known member
- Liittynyt
- 22.9.2025
- Viestit
- 142
Oli kyllä kaikilla top 3 tiimeillä vähintäänkin pieniä taktisia kömmähdyksiä tänään.
Formula E-sarjassa tehdään näin, jolla korvataan turva-auton takana ajetut kierrokset.FIA kun tykkää muutenkin päättää tuloksia, niin heillä pitäisi olla oikeus lisätä muutama kierros kilpailuun, jos se tekisi siitä mielenkiintoisemman. Tallit voivat tankata hieman enemmän varmuuden vuoksi
Erikoista oli tänään sekin, että melkein mistään verrattuna ihan vuoden takaiseenkin kisaan nähden ei tuntunut mitään rangaistusta tulevan koko kisassa. Ei niin mistään...FIA kun tykkää muutenkin päättää tuloksia, niin heillä pitäisi olla oikeus lisätä muutama kierros kilpailuun, jos se tekisi siitä mielenkiintoisemman. Tallit voivat tankata hieman enemmän varmuuden vuoksi
Mistä siellä olisi pitänyt tulla rangaistuksia? Ihan rehti ja hyvä kisa oli.Erikoista oli tänään sekin, että melkein mistään verrattuna ihan vuoden takaiseenkin kisaan nähden ei tuntunut mitään rangaistusta tulevan koko kisassa. Ei niin mistään...
Ja harvat rangaistukset kohdistuivat muutenkin taas 'lyömällä lyötyihin' takarivin autojen kuljettajiin menestyksestä ja maineesta riippumatta.
Valikoivaa ja typerää touhua en muuta sano, mutta ei yllätä.
Verraten ehkä hyvinkin pitkästä aikaa juurikin noin suorittaen. On ehkä voinut olla vähän lisää tällä tavoin suoritettuja kilpailuja, mutta ne eivät vain ole sitten päättyneet voittoon.Russellilla ei kädet vapisseet lähdössä eikä kisan aikana.